וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חייבים שינוי, צריכים אנשים שיעוררו את חדר ההלבשה"

7.12.2015 / 23:59

מאמן הפועל אילת זעם על התבוסה 96:69 בידי מכבי תל אביב: "זה לא נראה טוב, זה לא מרגיש טוב וזה לא הפתיע אותי יותר מדי. חסר לנו רכז, אולי שניים, צריכים מישהו שהוא מנהיג"

one

בווידאו: תקציר התבוסה של אילת למכבי תל אביב

הפועל אילת רשמה הערב (שני) הפסד שלישי ברציפות והפעם זה כבר נראה רע מאוד. הקבוצה הדרומית הובסה 96:69 בידי מכבי תל אביב, ולמאמן, עודד קטש, ברור שהמועדון חייב שינוי משמעותי בסגל - וכמה שיותר מהר.

"זה לא נראה טוב, זה לא מרגיש טוב וזה לא הפתיע אותנו יותר מדי", אמר המאמן במסיבת העיתונאים בסיום המשחק. "אנחנו לא מתאמנים באינטנסיביות שמספיקה למשחקים, גם בגלל פציעות, גם כי לקבוצה הזו חסר רכז, אם לא שניים, כדי שנוכל להתמודד עם לחץ של קבוצות ברמות האלה. מאוד רצוי גם שהאופי של שני הגארדים שנביא יהיה גם יותר הגנתיים כי גם שם אנחנו לא מספיק אינטנסיביים. זה יקרה בקרוב, הקבוצה הזו חייבת שינוי. לא הודענו לאף אחד בינתיים שהוא משוחרר, זה ברור שיהיו שינויים אבל לא אודיע על זה כאן.

"אנחנו צריכים מישהו שהוא מנהיג וזו הסיבה שאנחנו מתמהמהים עם ההחלטה, כי אנחנו צריכים מישהו ספציפי שישנה גם ברמה המנטלית ולא רק מקצועית, אנשים שיעוררו את חדר ההלבשה. לא פשוט למצוא את הדבר הזה ולפעמים עדיף לחכות קצת. אני בטוח שאם נהיה חכמים ונעשה שינויים נכונים נצא מהמצב הזה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. יוסי ציפקיס
דורש שינויים. קטש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully