וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה מהפך שידברו עליו בעתיד, זה מעיד על אופי"

7.12.2015 / 23:05

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-2:4 הגדול: "מהקאמבקים הגדולים שלי, לא היה פשוט להתמודד עם פתיחת העונה הזו". הקפטן, ששוב עלה כמחליף, הוסיף: "אנחנו בדרך הנכונה, עוד צריך להשתפר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה סגרה הערב (שני) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 2:4 גדול על הפועל חיפה בסיומו של דרבי משוגע. תומר סוויסה העלה את האדומים ל-0:2 מהיר (5, 17), אך הרחקה של אושרי רואש (11) אפשרה לאלירן עטר (41), איסמעיל ריאן (45), דקל קינן (88) וגליינור פלט (94) להשלים מהפך גדול.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
תחושת הקלה. רוני לוי/ברני ארדוב

"כל התסריטים הכי גרועים זה להתחיל את הדרבי ככה, נגד קבוצה שנלחמת על חייה", אמר רוני לוי בסיום. "זה מהפך שידברו עליו בעתיד, זה מעיד על אופי. מחמאות לשחקנים ולקהל ואני שמח שאנחנו משלבים בדרבי כזה שחקנים צעירים והם עושים קאמבק כזה. אני מקווה שאנחנו עולים על הדרך הנכונה. זה אחד הקאמבקים הגדולים שאימנתי בהם ואני בעיקר מרוצה מהניצחון וההמשכיות".

על הירידה ביכולת בתחילת המחצית השנייה הסביר המאמן: "אחרי החזרה ל-2:2 ירדנו להפסקה והמשחק נרגע מעט. רצינו סבלנות וידענו שאנחנו יכולים להכריע את המשחק. יש לנו שחקנים בשביל זה. מגיע קצת נחת לכל מי שמלווה את הקבוצה. לא פשוט להתמודד עם פתיחת עונה קשה במועדון כזה. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון ולא מסתפקים בזה".

יוסי בניון הוסיף: "תמיד כיף לנצח דרבי. ניצחון שלישי רצוף, זה חשוב ואיך שהמשחק התפתח ייתן ביטחון להמשך. במחצית השנייה הם הסתגרו יותר, אבל שלטנו והנענו את הכדור בסבלנות. בסוף זה הגיע. אנחנו עכשיו למעלה, אחרי סיבוב גרוע. אסור לשכוח את הפתיחה שלנו ויש לנו משחקים קשים עכשיו, מול היריבות שהכניסו אותנו לבור בתחילת העונה. אנחנו בדרך הנכונה, אבל עוד צריך להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully