וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת גל בק הגיעה להיכל: שלטי מחאה הונפו כנגד שמעון מזרחי

7.12.2015 / 21:57

כעשרים מחבריו של בק, שנדרס למוות ב-2005, הגיעו ליד אליהו על מנת להעיר את הנושא. יו"ר מכבי תל אביב ייצג את הדורסת בתאונה, שני פלטי. טבק על הניצחון: "מאוד שמח, זה צעד קדימה"

one

מכבי תל אביב הביסה הערב (שני) 69:96 את הפועל אילת. עוד לפני המשחק נרשמה מחאה כנגד שמעון מזרחי, שייצג את שני פלטי בתאונת הדריסה של גלן בק ז"ל ב-2005. מספר אזרחים הניפו שלטים עליהם נכתב "צדק" עם תמונתו של בק, ובמהלך המחצית הראשונה הוצאה מהאולם, בטענה שאסור להניף שלטים שכאלה.

יובל לב, קרוב משפחתו של המנוח, אמר הערב לוואלה! ספורט: "הגענו ביחד להעלות את המודעות ולהראות שאנחנו לא שוכחים. אנחנו מחכים שהצדק יצא לאור. הגענו כאן להזכיר לאנשים מסוימים שחשוב שהאמת תהיה ברורה ושהחקירה תגיע לסוף. הנפנו שלטים שמראים שאנחנו לא שוכחים את גל עד שתהיה חקירה ברורה, ומי שצריך להגיע לדין יגיע לדין. באנו לפה כי יש אנשים שמערבבים את העסקים הפרטיים שלהם עם תעשיית הכדורסל, אנחנו רוצים שהם ישימו לב וכאן זה המקום הנכון לעשות את זה".

לב הוסיף: "לפני שבוע היתה חשיפה ויצא מסמך מבית החולים איכלוב שלא הופיע בתיק החקירה, בו נכתב שהנהגת היתה שיכורה ותחת השפעת אלכוהול, מה שלא נאמר בעשר השנים האחרונות. פשוט העלימו את הראייה הזאת מתיק החקירה. היה כאן סוג של טיוח שאותו אנו רוצים למצות ושאנשים יכירו בכך. באנו להעלות מודעות, יש משפחות שכואב להם עד היום ולא נעשה צדק בעניין הזה. הנפנו את השלטים גם בזמן שירת התקווה לסמל שיש לנו תקווה שדברים ייצאו לאור. זה היה מהלך סמלי ונכון".

והיה גם משחק, כאמור, משחק בסיומו אמר המאמן המנצח ז'אן טבק: "אני מאוד שמח כי לקחנו ברצינות את המשחק, הוצאנו לפועל את מה שעבדנו עליו באימונים - במיוחד במחצית הראשונה - וזה צעד קדימה עבורי ועבור הקבוצה, כי במשחק הקודם זה לא היה ככה. ננסה להשתמש באווירה החיובית למשחק מול באמברג. מהרגע שהגעתי אנחנו עובדים קשה אבל לא הכל רואים אוטמטית מהאימון למשחקים. אני שמח שיש דברים שאנחנו עובדים עליהם ומתבטאים על המגרש. נראה שמצבו של ג'ורדן פארמר משתפר והוא צפוי לשחק מול באמברג, וכך גם אייק אופייבו".

אוהדים במחאה נגד שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
שלטי המחאה נגד שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully