וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אבוקסיס: "אם משה דמאיו רוצה, שיפטר אותו"

7.12.2015 / 15:57

המתיחות בין הבעלים של בני יהודה למאמן נמשכת, וברקע נבדקת אפשרות של פרידה בין הצדדים. מקורבי המאמן: "יוסי לא מתכוון להרים ידיים". עזוז ובלדוט יהיו כשירים למשחק נגד מכבי חיפה

one

בני יהודה זכתה היום (שני) אמנם ליום חופשי, אבל כבר מחר יחל יוסי אבוקסיס להכין את הקבוצה שלו לקראת תחילת הסיבוב השני ולמשחק מול מכבי חיפה בשבת (15:15). הבשורות הטובות מבחינת הקבוצה קשורות לעובדה שהקפטן איציק עזוז, שנפצע בשבוע שעבר במשחק נגד מכבי תל אביב במפשעה, יהיה כשיר להתמודדות.

חוסר השקט בבני יהודה מתחיל לחלחל ומגיע לעמדת המאמן. הנתק בין הבעלים משה מדאיו למאמן יוסי אבוקסיס, שעליו דיווחנו לראשונה בשבוע שעבר, מגביר את הלחץ במועדון ואיתו האפשרות שהצדדים ייפרדו בקרוב. אבוקסיס מבחינתו לא מתכוון להתפטר, ובסביבתו ציינו היום (שני): "יוסי לא מתכוון להרים ידיים ואין סיכוי שהוא יעזוב מיוזמתו. אם דמאיו חושב שהוא לא מתאים, שיפטר אותו".

כזכור, דמאיו כעס על אבוקסיס על רקע העובדה שהמאמן הודיע לבן צעירי על כך שהוא לא בסגל לקראת המשחק בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב וטען בפני השחקן כי "זו הוראה מלמעלה". הבעלים ציפה כי ההחלטה הזו תוצג בפני השחקן כהחלטה מקצועית, אך אבוקסיס הסביר בשבוע האחרון כי אין לו כוונה להציג את הדברים אחרת ממה שקרו באמת.

שחקן בני יהודה, בן צעירי. ברני ארדוב
אין התקדמות בגזרתו. בן צעירי/ברני ארדוב

פרט לעזוז, גם אסי בלדוט, שנעדר בשבועות האחרונים, יוכל לשחק מול הירוקים. השניים ערכו אימונים חלקיים אתמול, וכבר מחר הם אמורים להצטרף לחבריהם ולקיים אימון מלא. מי שאמור להמשיך להיעדר הוא מאור קנדיל, המגן הימני שנפצע גם הוא נגד מכבי תל אביב, וצפוי להיות כשיר רק בעוד כשבועיים.

בשלב הזה אין התקדמות בעניינו של בן צעירי. המגן השמאלי, שנאלץ לראות את המשחקים האחרונים מהיציע, אמנם זוכה לחיזורים מצד מספר קבוצות, בהן הפועל תל אביב, אך בשלב הזה המחלוקת הכספית בין לירוי צעירי לבין ראשי המועדון מונעת ממנו ליטול חלק במשחקי הקבוצה. הצדדים משווחים בנוגע למחלוקת הכספית אתמול וגם היום, אבל בשלב הזה אין כל התקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully