וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי זימן 20 שחקנים לדרבי. ידין בחוץ, משומר וג'אבר ינופו?

הראשון לא זומן גם לסגל הרחב, לפחות אחד מבין השניים האחרים עשוי להישאר בחוץ, מה שיהווה רמז עבה לקראת ינואר. במועדון גיששו אצל ז'אורז'יניו, אך לא ברור האם זר ישוחרר

אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, זימן 20 שחקנים לקראת ההתכנסות של הקבוצה היום במלון בחיפה. בין השחקנים נמנים גם אייל משומר ועטאא ג'אבר, שלא נכללו בסגל במשחקים האחרונים, ונראה כי לפחות אחד מהם ינופה מהסגל ברגע האחרון. בכלל, עשוה רושם כי שחקני הקבוצה נמצאים במתח לקראת הרשימה הסופית שיציג המאמן, משום ששחקנים שלא ייכללו בה יקבל רמז עבה לקראת רשימת השחרורים בינואר. מי שלא נכלל גם בסגל הרחב הוא אביחי ידין, שמתאמן עם הקבוצה. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, במועדון החליטו לתת אור ירוק לקשר לחפש קבוצה, אך הוא יעזוב אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם חלק מהותי משכרו. עם או בלי קשר לעתידו, בחיפה טענו כי ידין עדיין לא בכושר משחק ולכן הוא לא נכלל ברשימת 20 השחקנים שזומנו היום.

רוני לוי עדיין שוקל את אופציית צירוף הקשר האחורי. ניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק יפתחו היום בהרכב, אך רק לקראת ינואר יוחלט האם לשחרר שחקן זר. בחיפה התעניינו בימים האחרונים בעתידו של קשר בני סכנין ז'אורז'יניו. עדיין לא נעשתה כל פניה רשמית לגביו, אך הדבר אפשרי אם יוחלט לשחרר זר. בינתיים רוני לוי ממתין למועד הסמוך לתחילת ההעברות, ב-6 בינואר, כדי לקבל החלטה סופית בעניין.
שחקנים בקבוצה שידרו מסר אופטימי אתמול לקראת המשחק, כשאמרו כי "למרות המצב, אנחנו פייבוריטים למשחק". נראה כי גם האסיפה שערך רוני לוי, בה הקרין שערים ממשחקי דרבי ומשחקים מכריעים אחרים, השפיעה על השחקנים. "זה גרם לאווירה טובה, כמו שראינו בתקציר יש כאן שחקנים שיודעים להבקיע שערים מכריעים. נעלה היום וניתן את הכל", אמרו.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
התעניינו. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

משטרת חיפה סיימה היערכותה לקראת המשחק הערב. שוטרי התחנה יתפרסו סביב האצטדיון ובצירים המובילים אליו על מנת לשמור על הביטחון הסדר והזרמת התנועה. במשטרה ביקשו מהקהל להקדים, עקב הצפי לעומסי תנועה בצירים המובילים לאצטדיון והדגישו כי עקב הצגות הפסטיגל המתקיימות במקביל, חניון הקונגרסים מלא וניתן להחנות רכבים בחניונים הוט, אינטל והדרומי. במשטרה הדגישו כי תתבצע אכיפה נגד רוכלים, ספסרים וחוק האלכוהול וכי היא תשים דגש על כל ניסיון להפר את הסדר או לפגוע ברכוש. מחירי הכרטיסים בקופות ביום המשחק: 55-110 שקלים (50 שקלים בלבד מהשעה שש בערב, על בסיס מקום פנוי).

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully