וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי ג'יי רולנד: "זה היה מוקש ונטרלנו אותו. זה מה שמקצוענים עושים"

7.12.2015 / 8:14

אחרי הניצחון הקליל על קרית גת, הפועל ירושלים כבר עם העיניים למשחק הגורלי מול א.א.ק ביורוקאפ. הרכז לא מוטרד מלוח הזמנים הצפוף: "אף אחד לא מרגיש רענן לחלוטין, אבל כולם מוכנים ונרגשים"

one

הפועל ירושלים שוב דורסת. האדומים הביסו אמש (ראשון) את מכבי קרית גת 77:112 בתצוגה התקיפת מרשימה, שנתנה להם שבוע נוסף בפסגת ליגת העל וראש נקי כדי להתכונן למשחק הגורלי ביורוקאפ מול א.א.ק אתונה. המאמן דני פרנקו סיפר בסיום: "שוחחנו בחדר ההלבשה לפני המשחק, אמרנו שיש לשחקנים סיבה להיות עייפים עם לוח הזמנים הצפוף, אבל הגאווה שלנו זה לנצח משחקים, והיינו צריכים לשים הכל בצד ולתת שעתיים של מאמץ".

למאמן חשוב לשמור על שחקניו דרוכים. במהלך הרבע השני, כשפרנקו הרגיש רפיון מנטלי אצל שחקניו שאל פרנקו את דונטה סמית' אם הוא זוכר את המשחק מול נהריה וסמית' השיב: "אני זוכר. זה לא יקרה עוד פעם".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
אופטימי. פרנקו/מגד גוזני

ירושלים תתרכז מעתה במשחק הגורלי מול א.א.ק אתונה ביורוקאפ ביום רביעי. אי ג'יי רולנד סיכם את המשחק: "זה היה נראה כאילו זה משחק קל, זה משחק שכולם ציפו שננצח אותו, בטח כשאנחנו משחקים בבית שלנו, אבל במשחק כזה אתה עלול לא להיות בשיא הדריכות ואז להפוך אותו למשחק יותר קשה. זה היה מוקש. היו המון משחקים בליגה הישראלית שהתמודדנו בצורה לא נכונה והיו קשים יותר ממה שהם היו אמורים להיות, דני ביקש מאיתנו להיות מרוכזים מההתחלה ולא להקל ראש במשחק, וזה מה שעשינו. אנחנו מקצוענים וכך צריך לנהוג".

על כך שהקבוצה שיחקה שלושה משחקים תוך שבוע והאם זה ישפיע לרעה על כושר השחקנים לקראת משחק היורוקאפ הקרוב, השיב השחקן: "בשלב הזה של העונה אף שחקן לא מרגיש רענן לחלוטין, אבל כולם מוכנים ונרגשים למשחק ביום רביעי, כי כולם ידועים עד כמה הוא חשוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הביסה את קרית גת, הפועל ת"א טיילה מול חולון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully