וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עברנו כמעט הכל בסיבוב הזה, לא האמנו שייגמר ככה"

7.12.2015 / 7:00

בבירה חגגו סיבוב ראשון מפתיע, איינבינדר: "מעכשיו יתייחסו אלינו אחרת". בקבוצה מתענגים מהקהל: "חסארמה דאג שיהיה משחק נפיץ, אבל לא נפלנו בפח". טביב 'ניבא' את השער של לידור כהן

one

שמחה גדולה בבית"ר ירושלים, שסיימה אמש (ראשון) את הסיבוב הראשון של הליגה עם 24 נקודות במקום השלישי, אחרי ניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה. לשם השוואה, לאחר הסיבוב הראשון של העונה שעברה הייתה הקבוצה עם 16 נקודות במקום השביעי. לאחר פתיחת עונה רעה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' השלימה אתמול ניצחון שביעי בתשעה משחקים והתבססות במקום השלישי בטבלה.

בבית"ר היו חששות לא קטנים לפני המשחק. ההפסד בשבוע שעבר במושבה גרם לחשש כי המשחק נגד קרית שמונה עשוי לההביא למומנטום שלילי ובקבוצה דיברו על כך שצריך לנצח את המשחק ו"לא משנה איך", במיוחד לאור העובדה כי במחזור הבא הקבוצה פוגשת את הפועל תל אביב בבלומפילד.

דן איינבינדר סיכם את הסיבוב והמשחק: "אמנם באתי באמצע התהליך אבל לא האמנתי שנעשה סיבוב כזה. עכשיו נצטרך לשמור על זה בסיבוב השני, זה מבחן עבורנו. קבוצות יתייחסו אלינו אחרת ונצטרך לעבוד הרבה יותר קשה. עשינו חצי מהעבודה ואולי קצת פחות. אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון כמה שיותר מוקדם ולשאוף כמה שיותר למעלה".

גם בטדי מדליקים נרות/ברני ארדוב

ברמה האישית סיפר הקשר: "אתם תשפטו אם ההצלחה בסיבוב הזה קשורה אליי או לא, לא אעיד על עצמי. אני יכול לומר שאנחנו הרבה יותר יציבים, מאוחדים ומאומנים אחרי פתיחה מאוד לא קלה של העונה. זה צוות חדש עם שחקנים חדשים וצוות מקצוע שרק בקיץ הכיר את המועדון ואת האווירה כאן. אני חושב שהמשחק היה מאוד חשוב עבורנו. הכי חשוב זה שלוש הנקודות כי בשבוע שעבר שיחקנו טוב במושבה והפסדנו".

על המפגש הפועל תל אביב במחזור הבא: "שבוע הבא זה משחק מאוד טעון וחשוב גם עבורנו וגם עבור האוהדים. נרצה לשמח אותם ולהתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון. מבחינתי היה כיף מאוד לשחק בבלומפילד עבור מכבי תל אביב בדרבי, אבל אין כמו לשחק עם בית"ר נגד הפועל. צפוי משחק מאוד קשה, מי שמכיר משחקים של בית"ר נגד הפועל יודע שזה לא משנה מי למעלה ומי למטה, זה משחק מאוד קשה וטעון, נצטרך לבוא מאוד מרוכזים וממושמעים כדי לקחת את הנקודות".

דובב גבאי נראה מאוכזב בסיום, גם מהעובדה שנכנס כמחליף וגם מההחמצה בסמוך לשריקה. גבאי היה אמור לפתוח במהלך השבוע בגביע הטוטו אך היה חולה ובעקבות זאת איבד את מקומו בהרכב. לא מן הנמנע כי גבאי יפתח בהרכב כבר בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב.

מי שתפס את מקומו של גבאי היה לידור כהן, שאמר בסיום: "זאת תקופה טובה עבורי. שבוע מצוין עם שני שערים שעוזרים לקבוצה, זה המקום שאני מכוון אליו. כל דקה שאני מקבל אני לוקח בשתי ידיים ומנסה לשמור על יציבות. בלי יציבות זה לא שווה כלום".

על הפועל תל אביב: "אני שנה שנייה בבית"ר ומודע ליריבות בין המועדונים. נבוא לתת את המקסימום. על פי הטבלה אנחנו טובים יותר מהפועל, אך זאת ליגה שמי שרוצה יותר מנצח. לפי סדר הניצחונות חוץ במשחקים גדולים אנחנו צריכים לנצח את הפועל, אבל במציאות זה לא עובד ככה".

כהן סיפר על חיזוק שקיבל לפני המשחק: "אלי טביב דיבר איתי לפני המשחק ואמר לי שאני מנצח את המשחק עם שער. אני שמח שהצלחתי לכבוש וזה עזר לקבוצה, מאוד היה חשוב לנו אחרי ההפסד במושבה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:2

לכתבה המלאה
הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב. יוסי ציפקיס
נבואה התגשמה. טביב/יוסי ציפקיס

כ-5,000 צופים בלבד הגיעו אתמול לטדי ובבית"ר ייחסו זאת לקור העז ששרר בבירה. בבית"ר שמחו מאוד שהמשחק עבר בשלום ללא אירועים מיוחדים וקללות גזעניות לעבר סאלח חסארמה ואחמד עאבד: "הקהל התבגר, אנשים מאופקים ולא בכדי לא עמדנו לדין העונה על גזענות. זה היה משחק מאוד נפיץ, חסארמה גם דאג לעשות אותו כזה, אבל הקהל לא נפל בפח ונמנע מלגרום נזק. נקווה שזה רק ימשיך כך", אמרו בבית"ר.

סלובודאן דראפיץ' סיכם את רכבת ההרים שעבר בסיבוב וכבר מוכן להפועל תל אביב: "עברנו כמעט הכל בסיבוב הזה. הייתה התחלה עם משחקים רעים והרבה לחץ אבל כל הכבוד לשחקנים שהתמודדות עם הכל. היום הם ניצחו דרך לחיצה וטקטיקה ופחות דרך כדורגל. כשהגעתי ידעתי שמשחק נגד הפועל הוא משחק מאוד חשוב. את כל המועדונים הגדולים רוצים לנצח אבל עדיין אני חושב שאנחנו חייבים להשתפר כדי לנצח. אני רוצה לראות את זה ממשיך גם בסיבוב השני. אנחנו אמנם מגיעים פייבוריטים, אבל זה לא יהיה קל. ראיתי את הפועל תל אביב בזמן האחרון, היא משחקת טקטי, יכולה לסגור את המשחק ויתפתח משחק דו צדדי. נעשה הכל כדי לבוא מוכנים ולעשות ניצחון. לפעמים במשחקים קשים שלא מצפים ממך אתה מנצח ולפעמים זה בדיוק להיפך. בתחילת השנה היה משבר, חשבו שנהיה חלשים וקל מאוד נגדנו ובסיבוב השני קבוצות ישחקו אחרת. אם נשחק ונצבור נקודות כמו בסיבוב הזה אני אהיה מרוצה".

דראפיץ' ביקש לומר כמה מילים על הקהל: "צריך לומר מילה טובה לקהל הנפלא שלנו. הם עשו עבודה נפלאה לאורך כל הסיבוב. יש חיבור מצויין איתם והם גם מתנהגים למופת. נגד מכבי פתח תקוה, גם כשהפסדנו הם המשיכו לתמוך בסיום וזה נותן מוטיבציה לכולם להמשיך ולעבוד קשה בשבילם".

שנשאל על עתידו של עומר אצילי אמר מאמן בית"ר: "לפעמים הדיבורים האלה מגיעים לתקשורת לפני. אני מתייחס אליו כאל שחקן בית"ר ירושלים ואני מקווה מאוד בשבילנו ובשבילו שיישאר איתנו כמה שיותר".

פאבלו דה לוקאס שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם ניקיטה רוקאביציה. יוסי ציפקיס
ייאלץ לעזוב? דה לוקאס עם רוקאביציה/יוסי ציפקיס

מי שלא היו בסגל הם דני פרדה ואיציק כהן שמאוד מאוכזבים ממעמדם, כמו גם עומר נחמני, תומר ירוחם ורועי זיקרי שרוצים דקות משחק. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו כי רק לקראת פתיחת חלון ההעברות יקבלו החלטות בנוגע לשחקנים שיושאלו ובכל מקרה מתכוונים לשמור על סגל רחב יחסית. הצוות המקצועי רוצה לראות את פאבלו דה לוקאס ממשיך במועדון, אך במקביל ייבדקו אופציות של שחקני התקפה, כאשר אם יימצא זר ברמה גבוהה תיתכן פרידה מהקשר הספרדי.

אופציה נוספת עבור בית"ר היא הישארות של דה לוקאס וצירוף שחקן התקפה ישראלי. אחד השמות שעלו הוא של אלון תורג'מן שמאוד היה רוצה להגיע לבירה אך בשלב זה לא ברור מה תחליט לגביו מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully