וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: חשש שחיימוב ייעדר תקופה ארוכה, ביקורת על הרכבת ברונו

7.12.2015 / 7:06

השוער עבר צילום בכתפו והופנה ל-MRI, במועדון מקווים שמדובר במתיחה בלבד. שחקנים לא אהבו את ההחלטה לפתוח עם ברונו, שהתאמן באופן מלא רק בשבת. דילמוני עשוי לעזוב בינואר. שחקן: "כולם מיואשים"

one

בווידאו: תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על קרית שמונה

תחושות קשות מאוד בעירוני קרית שמונה לאחר עוד הפסד, הפעם 2:0 לבית"ר ירושלים שהוריד את הקבוצה למקום השביעי מרחק שלוש נקודות מהקו האדום (וזה עוד לפני הדרבי החיפאי, שיכול לצמק את הפער מאיזור הסכנה עוד יותר). במועדון קיים ייאוש לגבי מצב הקבוצה שלא כבשה כבר חמישה משחקים ולא ניצחה בששת המחזורים האחרונים. "יש כאן קארמה רעה", אמר אחד השחקנים, "אנחנו נאיביים כמו שקרית שמונה לא היתה בחיים". החבורה של סלאח חסארמה אמנם לא נפלה מבית"ר ירושלים ואף רשמה כמה החמצות גדולות, אך העובדה שלא ניצחה כלל במחצית השנייה של הסיבוב הראשון מדאיגה מאוד את ראשי המועדון. בסיום המשחק נרשם שקט מוחלט בחדר ההלבשה של הצפוניים. "אף אחד לא קם לצעוק או משתולל כי כולם מיואשים", אמר שחקן בקבוצה.

למרות שהבעלים איזי שרצקי ממשיך לתת גב לחסארמה ומבהיר בכל הזדמנות שהוא זה שבנה את הקבוצה ושהמאמן אינו הבעיה, בקרב השחקנים ממשיכים לבקר את המאמן, והפעם על המוקד היה המקום שקיבל ברונו הברזילאי בהרכב על אף שהתאמן באופן מלא עם חבריו רק ביום שבת, ולפני כן ערך אימוני ריצה בלבד. "איך יכול להיות שברונו התאמן פעם אחת בשבועיים ומשחק תשעים דקות?", תהה שחקן בקרית שמונה. "שחקנים היו בהלם שהוא בכלל בסגל. עודד אלקיים פצוע ובמקום המחליף שלו (ערן אזרד הצעיר, ש.ו) מאלתרים מגן. משהו לא טוב קורה פה".

שחקן בית"ר ירושלים, אלעד גבאי, מול שחקן עירוני קרית שמונה, ברונו. ברני ארדוב
החלטה מפוקפקת. ברונו מול גבאי/ברני ארדוב

בקבוצה הפנו טענות גם לצוות השיפוט, משום שטענו כי בשער הראשון וובה בראון היה שרוע על הדשא והכדור לא עמד במקום, ובו בזמן גם לא אהבו את ההחלטה להעניק לירושלמים פנדל שהוביל לשער השני.

אם לא די בבעיות המקצועיות, בקרית שמונה מודאגים מאוד מהפציעה של גיא חיימוב. השוער שנחשב לאחת מנקודות האור בעונה החלשה של הקבוצה הרגיש כאבים עזים בכתף וניסה להישאר במגרש, אלא שבמחצית הבהיר שאינו יכול להמשיך ובמועדון חוששים שמדובר בקרע בשריר שעלול להשבית את השוער לתקופה ארוכה מאוד. הבוקר חיימוב עבר בדיקות והאזור צולם, אך הוא הופנה ל-MRI, בדיקה אשר יעבור מחר. בקבוצתו מקווים שמדובר במתיחה בלבד.

בקבוצה ינסו להתחזק בחודש ינואר, בפרט בחוד. חלוץ זר על הכוונת, כמו גם שחר הירש. עידו אקסברד עשוי לשלם את המחיר אם יגיעו חלוצים אחרים, בעוד אוגו אזוצ'וקוו יושאל לקבוצה בליגה הלאומית או להפועל עכו. גם בקרב ההגנה ייתכן כי יתבצעו שינויים כאשר המגן השמאלי חן דילמוני עשוי לעזוב, אולי למכבי חיפה שכבר התעניינה בשירותיו. אם יישאר, דניאל בורחל עשוי לעזוב מתוך הבנה של המועדון שכרגע אין צורך בשלושה מגנים שמאליים (בעיקר בשל שילובו המוצלח של אלי בלילתי, שפתח בגביע הטוטו וגם אמש וזכה למחמאות).

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חשש שמדובר בקרע. חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully