וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "לא שיחקנו טוב". איינבינדר: "לא מופתעים מההצלחה"

6.12.2015 / 22:10

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתנוור מה-0:2 על עירוני קרית שמונה. חסארמה נגד משיח: "לא היה פנדל, השופט הושפע מהקהל ומהאווירה". שני אוהדים קטינים של בית"ר ניפצו שמשת אוטובוס ונעצרו

one

בשקט בשקט, בית"ר ירושלים כבר במקום השלישי. הצהובים שחורים גברו הערב (ראשון) 0:2 על עירוני קרית שמונה ורשמו ניצחון שביעי בתשעה משחקים, בדרך לחלק העליון של הטבלה. מנגד, הקבוצה הצפונית כבר עם שישה משחקים ללא ניצחון, והיא מתקרבת לתחתית הטבלה.

למרות זאת, הערב לא עבר בשקט. למוקד 100 של משטרת ירושלים דווח על אוהדי בית"ר ירושלים שהתפרעו באוטובוס אגד בתחנה המרכזית, ניפצו את אחת משמשותיו, נמלטו ועלו לאוטובוס אחר לכיוון רמות. שוטרי סיור מתחנת שפט איתרו את האוטובוס, מצאו בתוכו שניים מהחשודים שנמלטו ועצרו אותם. מדובר בשני קטינים. חקירה נפתחה בעניין.

שחקני בית"ר ירושלים לידור כהן, דושאן מאטוביץ'. ברני ארדוב
בדרך למעלה. שחקני בית"ר ירושלים מאושרים/ברני ארדוב

"לא שיחקנו טוב", אמר סלובודאן דראפיץ'. "הוכחנו שיש לנו אופי כשנלחמנו. אמנם שיחקנו פחות טוב, אבל אנחנו בדרך הנכונה. אסתכל על הווידאו ואמצא איזה דברים צריך לתקן. כל הכבוד לשחקנים שלי. הם רצו להוכיח לכל המדינה שיש פה קבוצה טובה".

דן איינבינדר הוסיף: "ההצלחה לא מפתיעה אותנו. למרות זאת, לא ציפינו לתקופה כזו נפלאה. אנחנו צריכים לשאוף לשחק כך כדי שנישאר למעלה גם בהמשך העונה. צריכים להכניס טוב טוב לראש שלנו שאנחנו קבוצה חדשה. לכל משחק אנו צריכים להגיע רעבים - גם מול קבוצות תחתית וגם מול קבוצות צמרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. ברני ארדוב
מאוכזב. חסארמה/ברני ארדוב

"היה לנו משחק טוב", ציין סלאח חסארמה. "אפילו במחצית השנייה שספגנו שני שערים. הפנדל בכלל לא היה. נתנו את הכול ופתאום הגיעה ההחלטה על הפנדל. מה אפשר להגיד? זה מאכזב. השופט הושפע מהקהל ומהאווירה, היה לו קל לשרוק. המצב שלנו לא טוב. אנחנו מודעים אליו. נצטרך לעשות שינויים בסגל, אך כרגע נצטרך למקד את השחקנים. נעשה כל מה שצריך כדי שנחזור להיות עירוני קרית שמונה שכולם מכירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully