וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "בבוקר היתה תחושה שאנחנו נכנעים לעייפות"

6.12.2015 / 20:45

מאמן הפועל ירושלים סיכם את ה-77:112 המוחץ על קרית גת: "ידענו לשמור על רצינות". הלפרין: "שאפו לכל העייפים והפצועים". נתי כהן עצבני: "בושה גדולה, השחקנים ישמעו ממני על זה"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
עם הפנים ליום רביעי. דני פרנקו/מגד גוזני

הפועל ירושלים סיפקה את משחקה ההתקפי הטוב ביותר העונה, כשמחצה את מכבי קרית 77:112 בבירה ונראתה מוכנה, ועוד איך מוכנה לקרב הגורלי עם א.א.ק אתונה ביורוקאפ ביום רביעי.

"זה לא היה ברור מהתחלה שיהיה פה גארבג' טיים, כי הייתה מין תחושה בבוקר שאולי אנחנו נכנעים קצת לעייפות או דברים כאלה", אמר דני פרנקו בסיום. "אני שמח שבאנו ושיחקנו ככה, החבר'ה באו ונתנו מעצמם. גם כאלה שהיו על הספסל ברבע השני, ידעו לשמור על רצינות בניגוד למקרים קודמים שהיו צחוקים ושילמנו על זה. נעשה הכי טוב כדי להתכונן למשחק נגד א.א.ק אתונה, אין מה לדבר יותר מדי. נצטרך לבוא ולשחק אגרסיבי, אין קשר בין המשחק הזה למשחק ביום רביעי. ניתן לאנשים להתאושש טיפה". על יותם הלפרין, שהצטיין עם 16 נקודות, אמר המאמן: "פנטסטי שהוא ה-MVP, חיכינו ופיללנו שיחזור, כיף לראות אותו כך".

יותם הלפרין עצמו הוסיף: "קשה לתכנן לפני משחק שככה זה יהיה. יומיים לפני היה לנו משחק, ועוד יומיים יש משחק באירופה. שאפו גדול לכל העייפים, כל הפצועים וכל מי שפחות האמין שהמשחק הזה יהיה ככה. זה לא משחק שאפשר להסיק ממנו הרבה מסקנות. מבחינתנו היה חשוב לעבוד על הדברים שרצינו לעבוד, בוא נתמקד ביום רביעי. אני עדיין כאוב בגב, אבל זה בסדר. זה יעבור. מעבר לכאבים כאלה ואחרים, אין שום הגבלה. אני מרגיש טוב בתנועה".

המאמן המפסיד נתי כהן אמר בסיום: "אנחנו ממש לא חשבנו שזה מה שיהיה. הם רקדו על המגרש, הם במומנטום טוב והתקווה שלהם באירופה מכניסה אותם לחדות וריכוז. אנחנו לא הופענו בשום פרמטר, מבחינתי זו בושה גדולה. זה אחד ההפסדים הכואבים שהיו לי. חשבתי שנהיה יותר אגרסיביים, יותר נחושים וזה לא היה. לספוג יותר מ-60 נקודות במחצית - זה לא מה שאנחנו רוצים. הרגשתי חסר אונים מסוף רבע ראשון, שהם נתנו לנו את הנוקאאוט. השחקנים קיבלו איזושהי בומבה שהורידה להם את הביטחון. אנחנו צריכים להיראות כמו קבוצה יותר בריאה, יותר נחושה. לא יכול להיות שנסיים רבע עם פאול אחד או שניים. על זה הם ישמעו ממני".

שחקני הפועל ירושלים דיאור פישר, טוני גפני. מגד גוזני
פרנקו: "ידעו לשמור על רצינות בניגוד למקרים קודמים שהיו צחוקים ושילמנו על זה". פישר וגפני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully