וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עידן שמש חתם לשלוש שנים נוספות

6.12.2015 / 11:45

שביעות רצון אצל המלאבסים מהניצחון על הפועל תל אביב, אלו: "מקווים שבית"ר ירושלים תמעד עכשיו". קובלסקי לא יגיע למועדון, הקבוצה בעקבות מאמן הכושר של עירוני נשר

one

ביום שאחרי הניצחון החשוב על הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה האריכה את חוזהו של החלוץ עידן שמש בשלוש עונות נוספות. "אני נרגש ושמח על החתימה", אמר שמש. "מכבי פתח תקוה הוא בית טוב בשבילי ואני שמח שאני יכול להמשיך להתקדם ולהצליח במועדון". שמש הוא אחד השחקנים החשובים בהרכב של רן בן שמעון ויש לו שני שערי ליגה ועוד אחד בגביע הטוטו. הוא הצטרף למכיב פתח תקוה בסוף עונת 2014/15 מהפועל קטמון ירושלים.

מי שזכה ללא מעט מחמאות אחרי ה-0:1 אתמול הוא השוער צחי גיגי, שהצליח למנוע משחקני הפועל תל אביב להשיג את שער השוויון. בקבוצה בעיקר מרוצים מהחיבור בין השחקנים שהולך ומשתפר במשחקים האחרונים. "הניצחון הזה השאיר טעם טוב לקראת תחילת הסיבוב השני", אמר אחד השחקנים. "הוכחנו לעצמנו שלמרות המשבר אנחנו קבוצה טובה וחזקה".

המגן דור אלו ציין: "אני לא יודע אם זה ניצחון ענק, אנחנו צריכים להישאר צנועים. היום היינו קצת פחות טובים, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. היה לנו הרבה חוסר מזל במשחקים שהפסדנו בהם, זה קורה ואז נכנסנו למומנטום שלילי. הכי חשוב שאנחנו עכשיו בדרך טובה ונצטרך להמשיך ככה. אנחנו שמחים שסיימנו את הסיבוב עם ביטחון, ומקווים מאוד שבית"ר תמעד. אנחנו יודעים את החשיבות של המשחק הזה".

על המטרות של הקבוצה שלו אמר אלו: "אנחנו מכוונים לפלייאוף עליון ורוצים להגיע כמה שיותר גבוה. נמשיך לשחק את הכדורגל שלנו. יש לנו אופציה לעשות את קפיצת המדרגה השנה, ואנחנו מקווים לעשות את זה".

בתוך כך, בקבוצה הבינו בסוף השבוע שעבר שאבי קובלסקי, שיועד לשמש כמאמן הכושר, לא יגיע בסופו של דבר למועדון, והחלו לחפש את האיש שייכנס לנעליו של שלמה ישינובסקי. אחד המועמדים לתפקיד הוא מאמן הכושר של נשר, דוד בובליל, אך בשלב הזה הפניות של המועדון לצרף אותו נתקלו בסירוב מצידה של נשר.

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל). ברני ארדוב
"גם משחקים כאלו צריך לדעת לנצח". אלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully