וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אכזבה גדולה מאנטל ובומבה, לינגאנה עשוי להישאר

האדומים חזרו למסלול ההפסדים אחרי עוד משחק חלש של שני הרומנים. גם שיימן מאכזב ועלול לרדת לספסל. גיא לוי רוצה שלינגאנה יישאר. המאמן: "מסרב להיכנס לדיכאון - עד כמה שזה כואב"

one

חדר ההלבשה של הפועל תל אביב היה שקט מאוד אחרי ההפסד אתמול (שבת) 1:0 למכבי פתח תקוה בבלומפילד. האדומים סיימו את הסיבוב הראשון בחלק התחתון של הטבלה, אחרי שכבשו תשעה שערים בלבד ב-13 משחקים והשיגו ניצחון בית בודד. "מה שמטריד אותי זה שאחרי ההפסד חדר ההלבשה שלנו נראה מאוד-מאוד למטה", אמר המאמן גיא לוי בסיום המשחק.

המאמן המשיך: "גם אני כואב הפסדים, אבל צריכים לדעת להסתכל על עליהם בצורה טובה, כמה שאפשר. צריכים להרים את הראש ולהמשיך. יש פה הרבה שחקנים צעירים שלא יודעים מה זה הגודל של המועדון. כשאתה בחלק התחתון, הלחץ גדול ולכן הדרישה היחידה שלי היא ששחקנים יהיו בטוחים בעצמם וכך נוכל להתקדם. צריך פרופורציות. אני מסרב להיכנס לדיכאון - עד כמה שזה כואב וקשה. אני מסתכל על הדברים הטובים ולא על הדברים שאין או חסרים. זו הגישה שלי ואני אלך איתה עד הסוף".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מודאג בעיקר ממצב הרוח הירוד. לוי/ברני ארדוב

למרות האופטימיות של לוי, נראה שבהפועל השחקנים מבינים בדיוק מה הבעיה. "אי אפשר לנצח משחקים בלי התקפה", טען אחד מהם. "אם לא יביאו עוד חלוץ בינואר, המצב לא ישתנה וכנראה נהיה בתחתית עד סוף העונה".

אחרי המשחק נשמעו לא מעט קריאות של אוהדים נגד חלק מהשחקנים ביציאה מהאצטדיון. עיקר הביקורת היא נגד קלאודיו בומבה, ליביו אנטל ושמואל שיימן שמציגים יכולת מאוד נמוכה מתחילת העונה ונראה שגם בקבוצה מאוד מאוכזבים מהשלושה. שיימן אף עשוי לשלם את המחיר ולחזור לספסל במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת.

מנגד, מי שהמניות שלו נמצאות בעלייה הוא איסו לינגאנה. גורמים בהנהלה אמנם ניסו להשפיע על גיא לוי לחתוך את הקשר בינואר, אבל הוא מרוצה ממנו בינתיים וכרגע רוצה לראות אותו ממשיך לפחות עד סוף העונה. אם לא יהיה שינוי והפועל תל אביב לא תשחרר את אחד מהזרים לקבוצה אחרת, לוי והצוות שלו יצטרכו לחפש חיזוק ישראלי, כאשר המיקוד הוא כאמור בחלוץ. כרגע אין מועמדים מובילים, אבל שמותיהם של טוטו תמוז ושובל גוזלן שוב עלו בהקשר של חזרה למתחם חודורוב.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הפסידה למכבי פתח תקוה 1:0

לכתבה המלאה
אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל) מול ליביו אנטל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך להציג יכולת חלשה. אנטל מימין/ברני ארדוב

"אני בטוח ש גם המאמן והצוות שלו וגם הבעלים לא ישנו בלילה עד שהפועל תל אביב לא תראה יותר טוב", אמר משה אוחיון אחרי המשחק. "קבוצות שלא מנצחות כמה משחקים ברצף לא יכולות בכלל לחשוב על פלייאוף עליון. אנחנו רוצים קודם לשחק טוב ולתת הכול בכל משחק, וכשלא מנצחים אי אפשר להיות בחלק העליון. אני מקווה מאוד שנגד בית"ר ירושלים ביום שבת נציג יכולת יותר טובה וננצח".

אוחיון שפתח בהרכב ושיחק 90 דקות, הוסיף: "אני לא חושב שהיה דיכאון עכשיו בחדר ההלבשה. שחקנים היו מאוד מאוכזבים כי לא הגיע לנו להפסיד. יכול להיות שיש לחץ על השחקנים הצעירים. זה מועדון גדול וכולם יודעים מה הציפיות מהפועל תל אביב. אני חושב שהקהל תומך ומרים את השחקנים, אבל מן הסתם כשקבוצה מפסידה כל השחקנים צריכים להיות בלחץ, קל וחומר במועדון כזה. אני רוצה רק לעזור לקבוצה ואני שמח. לא הופתעתי לקבל את סרט הקפטן אחרי שרייכרט יצא, הייתי קפטן בהרבה מאוד קבוצות".

השוער צליל חתוכה אמר: ""לחץ זה דבר טבעי בכדורגל והשחקנים שמצליחים הם אלו שיודעים להתמודד איתו. אנחנו עובדים על זה ממשחק למשחק. במשחקים קודמים אחרי שספגנו את השער הראשון, היינו מקבלים גם את השני והשלישי, ובתקופה האחרונה זה לא קורה. לא הולך לנו כי אנחנו לא כובשים ולא מנצחים, אבל יש שחקנים טובים בחלק הקדמי ואני בטוח שגיא ידע לסדר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully