וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר כשיר לדרבי. "ניצחון, ואפשר להתחיל לדבר על דרך חדשה"

5.12.2015 / 17:35

חלוץ מכבי חיפה התאמן וישחק בדרבי ביום שני, גם נטע לביא הצעיר בפנים. רוני לוי מתלבט בנוגע לשחקן שישחק בכנף ימין: "כולם מבינים מה חשיבות הדרבי, בעיני האוהדים והמועדון"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: רוני לוי מדבר לקראת הדרבי החיפאי

במכבי חיפה חששו אתמול מעוד פציעה של שחקן סגל חשוב, אבל היום (שבת) אלירן עטר כבר התאמן והוא צפוי לשחק מחרתיים בדרבי החיפאי. אתמול, כזכור, עטר נטש את אימון מכבי חיפה בשל כאבים במפשעה. "זאת לא הפעם הראשונה שעטר מדווח בשבועות האחרונים על פציעה באימון, אך בכל אותן פעמים הוא התגבר על כך ושיחק בסופו של דבר", אמרו בחיפה.

הפועל חיפה: השוער פז'מיסל קובארז' בספק לדרבי ביום שני

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. יוסי ציפקיס
גם בפעמים הקודמות הוא התגבר. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

רוני לוי לא שינה את ההרכב שאותו תרגל אתמול. עטר שיחק בצד שמאל, איסמעיל ריאן החליף את איתי שכטר בימין, אך גם יוסי בניון תורגל בעמדה הזאת ונראה שאחד מהשניים יפתח בסופו של דבר. במרכז השדה, לצד הזרים, תורגל נטע לביא, שלמעשה ישחק על חשבון איתי שכטר. מי שתורגל אתמול על חשבון עטר הוא אלון תורג'מן, שיכול לפתוח גם הוא בצד ימין, כשגם חן עזרא שצפוי לחזור לסגל אמור לקבל דקות. "כולם מבינים מה חשיבות הדרבי, בעיני האוהדים והמועדון", אמרו אתמול בחיפה. "ניצחון שלישי ברציפות, ואפשר להתחיל לדבר על יציאה לדרך חדשה".

למשחק הקרוב ישנה חשיבות רבה עבור מספר שחקנים, שלא ברור האם יישארו בחודש ינואר. אלון תורג'מן שהיה אמור לקבל דקות מול נתניה ובסוף נשאר על הספסל, מקווה לקבל דקות במשחק הזה, כשעדיין לא ברור האם אייל משומר, שכשיר לגמרי למשחק, ייכלל בסגל. בחיפה בוחנים גם את היכולת של הקישור האחורי, משום שרוני לוי שוקל לצרף שחקן בעמדה הזאת במהלך חלון ההעברות.

אמש דיברו בחיפה על חשיבות משחק קבוצת הנוער מול הפועל תל אביב. היום גברה הקבוצה של איתי מרדכי 1:3 על האדומים באחד המבחנים החשובים שלהם העונה. ים כהן וערן ביטון, שמתאמנים בהפוגות עם הקבוצה הבוגרת, כבשו. מוחמד עוואד, שכבר שותף העונה במשחקי אימון, השלים. כעת עומד הפער בצמרת על שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully