וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "ציפיתי שהשופטים יתנו לנו קצת יותר כבוד"

מאמן הפועל תל אביב נשמע כעוס אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה, בו קיבלו המלאבסים פנדל מפוקפק: "אני מאוכזב מהתוצאה, זה היה משחק של תיקו". בן שמעון: "היכולת לא הייתה טובה, אבל אני מאושר"

one

הפועל תל אביב שוב נראתה לא טוב הערב (שבת) וספגה הפסד ביתי 1:0 מול מכבי פתח תקוה. המלאבסים נהנו משער של ג'ו מונונגה בפנדל בדקה ה-55 אחרי ספק עבירה של אדי גוטליב ברחבה על עידן שמש ופסיקה של אלון יפת. גיא לוי עם הפסד שני בשלושה משחקים כמאמן הפועל תל אביב.

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כועס. גיא לוי/ברני ארדוב

מאמן האדומים גיא לוי אמר בסיום: "ציפיתי ששופטים קצת יכבדו אותנו, גם שבוע שעבר לא קיבלנו בעיטת 11 מטר והדבר המצחיק שעכו באה בטענות. כל כך קל לשרוק נגדינו, אבל גם אנחנו צריכים לדעת לא לעשות את זה. אני מאוכזב מהתוצאה, זה היה משחק של תיקו. אני מאוכזב גם מזה שהחמצנו. יש שחקנים צעירים וזה בא לידי ביטוי בסוף שהם הרגישו שכל העולם מונח על גבם אבל נעבוד על זה".

לוי הוסיף: "יש שיפור בדברים מסויימים, אני לא רוצה להישמע כמו תוכי ולהגיד עבודה ועבודה, אבל זו הדרך היחידה. צריך לעבוד על דברים ולהפיק את המקסימום, אנחנו צריכים לבחור אם אנחנו רוצים לקרוס תחת הלחץ או אם להאמין בעצמנו וזה יעבוד בסופו של דבר".

רן בן שמעון אמר: "אני מאושר מאוד מהניצחון הזה, זה ניצחון גדול. לא היה משחק טוב ואפשר להבין את השחקנים ששיחקו השבוע משחק אינטנסיבי בגביע הטוטו. ראיתי לב גדול היום, זה ניצחון של אופי טהור. הייתה לנו קצת רכבת הרים, אבל בתקופה הרעה המאמן לא היה ליד השחקנים אז יש להם קצת נסיבות מקלות. השחקנים יודעים לבוא באותה רמת מוטיבציה לכל משחק. לגבי היכולת, היום היא הייתה לא טובה, אבל במשחקים הקודמים היכולת הייתה יוצאת מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully