וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו על העומס: "קשה להביא את עצמנו לשיא באופן רציף"

5.12.2015 / 12:13

שחקן הפועל ירושלים התייחס ליכולת הבינונית של קבוצתו בניצחון על מכבי חיפה: "החכמה היא לדעת לנצח גם משחקים כאלה. לא פשוט לחזור, בטח לא לרצף משחקים שכזה, אבל אתמודד עם זה"

one

הפועל ירושלים שבה אמש (שישי) לפסגת טבלת ליגת העל, לאחר שגברה על מכבי חיפה 84:86 אחרי הארכה. האלופה רשמה ניצחון שלישי ברציפות על אף שלא פתחה את המשחק טוב וירדה להפסקה בפיגור של 7 נקודות. מחר תפגוש החבורה של דני פרנקו את העולה החדשה מקרית גת בתקווה להשיג ניצחון נוסף לקראת משחק היורוקאפ הגורלי מול א.א.ק אתונה.

"אני לא יכול להגיד שהמשחק התעלה לרמה גבוהה, אבל החוכמה היא גם לדעת לנצח את משחקים האלו", אמר אליהו אליהו. "אולי ללו"ז העמוס שיש לנו יש השפעה מסוימת, בסופו של דבר אנחנו בני אדם וקשה להביא את עצמנו לשיא באופן רציף. אני שמח שידענו לעצור אותם. אף פעם לא קל בחיפה, מכבי חיפה השנה מאופיינת בכך שהיא מאוד אגרסיבית, באנו מוכנים לכך מנטלית עד כמה שניתן היה. זו תקופת משחקים מאוד עמוסה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה.

הפורוורד ששב לאחרונה מפציעה בחודש אף התייחס למצבו האישי ואמר: "אני אחרי חודש פציעה ושיקום. לא פשוט לחזור, בטח לא לרצף משחקים כזה, אך אתמודד עם זה".

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים מול וויל גרייבס שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מחר הוא כבר פוגש את קרית גת. אליהו מול גרייבס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully