וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר חתמה את השנה עם מדליית ארד בטוקיו

5.12.2015 / 11:20

הישג יפה לישראלית (70 ק"ג), שהודחה ברבע הגמר, אך השיגה שני ניצחונות, כולל על היפנית ארינה איקה, וקטפה את המדליה. שני השרקו: "גאה בה". אליס שלזינגר סיימה שביעית

לינדה בולדר, שני הרשקו. איגוד הג'ודו,
המדליה בדרך? בולדר עם שני הרשו/איגוד הג'ודו

היום השני בתחרות גרנד סלאם טוקיו, יפן סידר היום (שבת) ללינדה בולדר (70 ק"ג) מדליית ארד. בולדר פתחה את התחרות בסיבוב השני, וניצחה באיפון את אירינה גזייבה מרוסיה. אלא שבקרב השני מול היפנית יוקו אונו היא נוצחה אחרי שספגה שני עונשים לעומת אחד של היפנית בקרב שהיה נטול ניקוד.

בבית הניחומים בולדר פגשה יפנית נוספת, הפעם את קארן נון אירה, סגנית אלופת העולם מהשנה שעברה, ונקלעה לעוד קרב נטול ניקוד. אלא שהפעם היא נענשה פחות מיריבתה, ועל כן היא עלתה לקרב על הארד, שם ניצחה את היפנית ארינה איקה, בקרב שהסתיים ללא ניקוד, אולם עונש של היפנית סידר לישראלית את המדליה.

"אני גאה מאוד בלינדה על שהצליחה לסיים את העונה עם מדליית ארד באחת מתחרויות הג'ודו היוקרתיות בעולם", אמר המאמן שני הרשקו. "זה מעניק לה נקודות יקרות וחשובות מאוד בדרך לריו".

עוד ב-70 ק"ג, ליאור וילדיקן ניצחה את אנטוניה מוריירה מאנגולה בזכות איפון. בקרב הבא שלה וילדיקן נעצרה על ידי אסאמה ניאנג ממרוקו, שהשיגה ווזארי והמשיכה על חשבונה לשלב הבא.

אליס שלזינגר (63 ק"ג), שמייצגת את בריטניה, נעצרה ברבע הגמר. היא השיגה ניצחון מרשים באיפון על הקובנית מרסייה אספינוסה ולאחר מכן עברה גם את המונגולית טסנד-איוש שספגה שידו אחד בקרב נטול ניקוד. אלא שברבע הגמר הסלובנית טינה טרסטניאק, אלופת העולם המכהנת, עלתה על חשבונה לחצי הגמר אחרי ששלזינגר צברה שלושה עונשים. בבית הניחומים הסתיימה דרכה של שלזינגר שהפסידה למיקו טאשירו מיפן, מדליסטית הארד מאליפות העולם, באיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully