וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: יריב איראני סירב להתחרות מול עידו הרפה והתנצל בפני מאמנו

4.12.2015 / 18:34

הסייף חיכה על המזרן בגראנד פרי בקטאר, אך המשלחת האיראנית הודיעה כי נציגם פצוע. לאחר מכן, התנצלו בפני דורון לויט: "הסבירו שזה לא תלוי בהם". הרפה, פרייליך ובסקין עברו את השלב המוקדם

סייף איראני מקבל טיפול ומתחמק מקרב מול עידו הרפה הישראלי. ההתאחדות הישראלית לסייף,
הספורטאי האיראני "מטופל"./ההתאחדות הישראלית לסייף

כל סייפי נבחרת הדקר עברו היום (שישי) בהצלחה את שלב הבתים של תחרות הגראנד פרי בקטאר, שהיא חלק מסבב הגביע העולמי. יובל פרייליך, אלוף אירופה לנוער בשנתיים האחרונות, פתח מצוין כשניצח בחמישה קרבות והפסיד באחד, ועל כן עלה אוטומטית אל 64 הראשונים, שם הוא מדורג 13 לקראת המשך התחרויות.

חברו להפועל כפר סבא, עידו הרפה, ניצח ארבעה קרבות והפסיד בשניים, ובשלב הנוק אאוט הראשון ציפה לו יריב איראני. עידו חיכה על המשטח לשווא, ואז האיראנים הודיעו כי הסייף שלהם נפצע ועל כן לא יוכל לעלות לקרב, מה שהעניק להרפה ניצחון טכני. לאחר מכן, מאחורי הקלעים, התנצלו האיראנים, גם הסייף וגם מאמנו, בפני מאמן נבחרת ישראל, דורון לויט.

הרפה המשיך וגבר על יריב סיני, ואף הוא מחר יחד עם פרייליך בין 64 הראשונים. גרשון בסקין מהפועל אשקלון ניצח שלושה והפסיד שלושה, העפיל לשלב הבא, אבל הודח על ידי יפני.

המאמן, דורון לויט: "יום טוב של הנבחרת. גרשון הפסיד את הקרב רק בשניות האחרונת, עידו ויובל סייפו טוב מאוד והיו מפוקסים כל היום. אני מקווה מאוד שנמשיך מחר עם האנרגיות הללו. חבל שבספורט יש עדיין השפעה של הפוליטיקה. גם המאמן מאיראן וגם הסייף שלו ביקשו ממני סליחה והסבירו לי שזה לא תלוי בהם".

עידו הרפה יובל פרייליך גרשון בסקין סייפים ישראלים בתחרות בקטאר. ההתאחדות הישראלית לסייף,
הרפה, פרייליך ובסקין. עלו שלב/ההתאחדות הישראלית לסייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully