וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה: "זה נשמע מצחיק, אבל הלוואי שאהיה פורץ דרך בבית"ר"

4.12.2015 / 8:19

מאמן עירוני קרית שמונה התראיין ל"ידיעות ירושלים" לקראת המשחק של קבוצתו בטדי ביום ראשון: "אם הפיתרון לסכסוך היה בידיים שלי הייתי פותר את זה היום"

one

בעירוני קרית שמונה יבחנו מחר (שבת) במהלך האימון המסכם האם עודד אלקיים יוכל להיכלל בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. אם הוא לא יהיה כשיר, ערן אזרד הצעיר עשוי לקבל את המקום בהרכב.

בינתיים, מאמן עירוני קרית שמונה סאלח חסארמה התראיין בסוף השבוע ל"ידיעות ירושלים" לקראת המשחק עם בית"ר וסיפר: "דיברתי שנים שצריך לשים סוף לתופעת הגזענות, לא רק בבית"ר אלא בכל הארץ. לצערי לא עושים מספיק כדי למגר את התופעות. בכל המצב המטורף במדינה שלנו הכדורגל צריך להיות תקווה לאנשים. גם כשהייתי שחקן לא היה נעים לי לשמוע את אוהדי בית"ר בטדי אבל כמאמן אני לא אתייחס לזה, אתייחס רק בכדורגל".

חסארמה הוסיף: "כמו שבעבר הייתי הערבי הראשון בבני יהודה ואמרתי שלא תהיה לי בעיה להיות הערבי הראשון בבית"ר אני אומר גם היום-אולי זה נשמע כרגע מצחיק ולא אמיתי אבל הלוואי שאהיה פורץ דרך בבית"ר ירושלים. אם בעתיד אקבל הצעה מבית"ר וזה יתאתים לי מקצועית אלך על זה. אנחנו צריכים להיות אלה שעושים את השינוי. גם בבני יהודה עברתי ימים רעים והתמודדתי עד שקיבלו אותי. אם הרוב בקהל שם ישפיע אז אפשר יהיה לעשות את השינוי".

חסארמה הוסיף על המצב בישראל: "זה מצב רע לכל הצדדים. יש לי חברים יהודים והמצב הנוכחי עושה רע לכולם, קשה מאוד לחיות במדינה במצב הנוכחי. כולם רוצים רק לחיות בשקט ובשלום אבל לא שמים לזה סוף. אם הפיתרון לסכסוך היה בידיים שלי הייתי פותר את זה היום, אבל הבעיה היא שהכדור נמצא בידיים של המדינאים והם לא מצליחים לגמור עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully