וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לצרף קשר אחורי. לביא תורגל, עטר בספק לדרבי

4.12.2015 / 8:42

המאמן יגבש החלטה סופית לקראת חלון ההעברות בינואר, אפשרות: זר יצטרף ברגע האחרון. הקשר האחורי תורגל במקום שכטר. עטר נטש את האימון בגלל כאבים במפשעה. תורג'מן כבר נכנס לכוננות

אדריאן הרבשטיין

אחרי שחנכה אתמול את "קיר התהילה" בכניסה לחדר ההלבשה שלה, מכבי חיפה החלה בהכנות לקראת הדרבי ביום שני. באצטדיון העירוני נמשך הטיפול בדשא במטרה להכשירו לקראת המשחק, כשבמועדון מעריכים שתחול הטבה משמעותית במצבו עד המשחק. אזור הדשא תחום ובשלב זה באצטדיון לא מאפשרים כניסה אליו, למעט עובדי המקום.

רוני לוי לא תרגל אתמול את ההרכב, אך במהלך האימון חילק גופיות לשחקני מרכז השדה שלו ומשם ניתן ללמוד על השלישיה עמה הוא מתכנן לפתוח במשחק. לצד ניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק תורגל נטע לביא הצעיר, שעשוי לפתוח במקום איתי שכטר שהורחק. מארק ואליינטה התאמן וצפוי להיות כשיר למשחק. בשלישיית ההתקפה יפתחו עטר פלט, וריאן או יוסי בניון (אחד מהם ישחק בצד ימין) ולכן נראה שלמעט ההרחקה של שכטר, לוי מנסה לשמור על יציבות ולא מתכנן שינויים גדולים בהרכב. חיפה תגיע לבית הדין יחד עם שכטר ביום רביעי, בתקווה שלא יורחק ליותר משני משחקים, כך שיוכל להיכלל בסגל למשחק מול הפועל כפר סבא.

גם באימון היום נטע לביא תורגל בהרכב הקבוצה. במהלכו תרגל רוני לוי גם שינוי מערך אחד, כשאלון תורג'מן שיחק באגף שמאל במקום עטר שנטש את האימון במהלכו בגלל כאבים במפשעה. השחקן ייבדק ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר לדרבי. קודם לכן לוי תרגל את המערך הרגיל שלו, כשריאן בצד ימין של הקישור ולביא עם שני הקשרים הזרים.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך החוצה? משומר/ברני ארדוב

אייל משומר ממתין להחלטה לגביו. אם לא ייכלל בסגל, ההערכה היא שיעזוב. "קשה להאמין שתהיה קבוצה שתשלם 170 אלף דולר על מגן, חשוב שמשומר יישאר כי הסגל עדיין לא מספיק עמוק", ציינו חבריו לקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי רוני לוי שוקל לצרף קשר אחורי בחודש ינואר. במועדון עלתה אפשרות לצרף קשר אחורי זר, אך זה יקרה רק אם יוחלט לשחרר את אחד הזרים, החלטה שבמועדון מתקשים לקבל כרגע. ניקולה דרינצ'יץ' ולודוביק אוברניאק הם הזרים שפחות מרשימים כרגע, אך במועדון טוענים כי הם במגמת שיפור. עדיין לא ברור האם עטאא ג'אבר ייכלל בסגל, והוא עשוי לבקש השאלה, כמו אלון תורג'מן ושובל גוזלן.

בינתיים, תחנת משטרת חיפה סיימה היערכותה לקראת הדרבי. שוטרי התחנה יתפרסו סביב האצטדיון ובצירים המובילים אליו על מנת לשמור על הביטחון הסדר והזרמת התנועה. במשטרה ביקשו מהקהל להקדים, עקב הצפי לעומסי תנועה בצירים המובילים לאצטדיון והדגישו כי עקב הצגות הפסטיגל המתקיימות במקביל, חניון הקונגרסים מלא וניתן להחנות רכבים בחניונים הוט, אינטל והדרומי. במשטרה הדגישו כי תתבצע אכיפה נגד רוכלים, ספסרים וחוק האלכוהול וכי היא תשים דגש על כל ניסיון להפר את הסדר או לפגוע ברכוש. מחירי הכרטיסים בקופות ביום המשחק: 55-110 שקלים (50 שקלים בלבד מהשעה שש בערב, על בסיס מקום פנוי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully