וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייל רוג'רס: הייל מארי משוגע בין ארון לריצ'רד רוג'רס סידר לפאקרס ניצחון

4.12.2015 / 9:30

אחרי שהזמן נגמר, ובעזרת עבירה שטותית של הגנת דטרויט, הקוורטרבק של גרין ביי העיף את הכדור לאנדזון והצליח לרשום טאצ'דאון של 61 יארד, שסידר לפאקרס 23:27 מדהים בחוץ, בסיומו של קאמבק מפיגור 20:0. קולדפליי תופיע במחצית הסופרבול

ריצ'רד רוג'רס גרין ביי פאקרס תופס טאצ'דאון מול דטרויט ליונס. Duane Burleson, AP
ככה זה נראה. ריצ'רד רוג'רס תופס את הטאצ'דאון המכריע/AP, Duane Burleson

דטרויט (8:4) - גרין ביי (4:8) 27:23

אחרי המאנדיי נייט האחרון, בו בולטימור חסמה בשנייה האחרונה של המשחק בעיטת שדה והפכה את המהלך לטאצ'דאון ניצחון בחוץ על קליבלנד, כולם דיברו על האומללות של אוהדי הבראונס. הלילה (בין חמישי לשישי), הליונס הראו שגם הם יודעים לגרום לאוהדים שלהם לרצות שהאדמה מתחת לרגליהם תיפער.

באחד מסיומי המשחקים המשוגעים שנראו בשנים האחרונות ב-NFL, וכנראה שגם בכל תולדות הליגה, הפאקרס יצאו מדטרויט עם ניצחון קריטי אחרי הייל מארי של 61 יארד, כאשר הזמן על השעון כבר הסתיים. הניצחון הזה השאיר את הפאקרס בתמונה לצד מינסוטה במרוץ ל-NFC צפון ומנגד, כנראה גמר את העונה של דטרויט, שפספסה צ'אנס להשלים דאבל עונתי ראשון מאז 1991 על היריבה השנואה.

הליונס פתחו את המשחק בסערה. שער שדה של מאט פרייטר העלה אותם ליתרון מהיר ולקראת סיום הרבע הראשון, הם הוסיפו שני טאצ'דאונים תוך 48 שניות כדי לקבוע 0:17 מהמם. פרייטר הוסיף שער באמצע הרבע השלישי, אבל אז, כשהמשחק נראה גמור, הפאקרס פתאום התעוררו. רנדל קוב השתלט על פאמבל התקפי והכניס את הכדור לאנדזון ובקושי דקה וחצי לאחר מכן, דבונטה אדאמס רשם עוד טאצ'דאון ופתאום, רק שש הפרש.

ארון רוג'רס חוגג עם שחקני גרין ביי פאקרס. Paul Sancya, AP
וואו. ארון רוג'רס חוגג עם החברים/AP, Paul Sancya

פרייטר כבר 7:06 לסיום את השער השלישי שלו, אך ארון רוג'רס שוב היה שם בשביל גרין ביי, עם טאצ'דאון בריצה ל-17 יארד, 3:04 לבאזר. גרין ביי השיגה שוב את הכדור ובמהלך שנראה היה האחרון במשחק, רוג'רס תוקל על ידי הגנת דטרויט ונפל. למזלו, השופטים שרקו ל"Face Mask" וכך, התקפת הפאקרס התקדמה מעט וההייל מארי הפך לאפשרי. המהלך האחרון החל, הזמן על השעון נגמר ורוג'רס חיפש לעצמו מקום ממנו יוכל לזרוק. בסופו של דבר, הוא העיף כדור קשתי מ-61 יארד לעבר האנדזון, שם המתין ריצ'רד רוג'רס, שקלט את הפיגסקין וסידר לגרין ביי ניצחון לא נורמלי.

ארון רוג'רס סיים את המשחק עם 273 יארד, צמד ואיבוד. ריצ'רד רוג'רס תפס בסך הכול ל-146 יארד. מנגד, מת'יו סטאפורד ההמום רשם 220, צמד ופאמבל.

* הלהקה הבריטית קולדפליי תופיע בהפסקת הסופרבול השנה. המשחק, שייערך באצטדיון של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס בסנטה קלרה, יהיה הסופרבול ה-50. קולדפליי תוציא היום את אלבומה השביעי, "A Head Full of Dreams". בין להיטיה הגדולים של הלהקה הוותיקה לאורך השנים: "Yellow" ו-"Paradise".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully