וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: "פינטילי רוצה לעבור לסטיאווה בוקרשט בינואר"

נשיא סטיאווה, ג'יג'י בקאלי, טוען כי שוחח עם קפטן הפועל תל אביב וסיכם עימו שיגיע אם יצליח להשתחרר מהאדומים. בהפועל שוחחו איתו: "הוא רוצה להישאר". גיא לוי לקראת מכבי פתח תקוה בשבת: "רוצים לשחק כדורגל עוצמתי, אין החלטות לגבי ינואר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת את הפועל עכו

אחרי שרשמה ניצחון דרמטי על הפועל עכו ביום האחרון, הפועל תל אביב תנסה לברוח מהתחתית עם ניצחון על מכבי פתח תקוה בבלומפילד (שבת, 15:30). האדומים מקווים למלא את היציעים בכמה שיותר אוהדים, ומוכרים כרטיסים לשער 8 ב-50 שקלים. במועדון גם יודעים שבשנים האחרונות המשחקים שהתקיימו בשעות דומות משכו בדרך כלל יותר מרבבת צופים. המאמן גיא לוי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

על היכולת הלא משכנעת: "יש לנו שחקנים קדמיים וכל אחד מהם רוצה להיכנס ולכושר ואנחנו עובדים על זה, ואת הפתרונות נצטרך לתת על המגרש. צריך למקסם את היכולת הקבוצתית שלנו כדי להבקיע שערים, אבל יחד עם זה אנחנו לא רוצים להיות טיפשים ולחשוף את עצמנו. הליגה הזו לא קלה. צריך לשחק בה כדי לנצח וזה מה שנעשה".

על הקושי בהבקעת שערים: "זה טבעי לצפות מהפועל תל אביב להבקיע שערים, אבל אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים בדרך שנבחר. בכל אימון אנחנו לומדים ואני מקווה שנהיה בגרף של עלייה ממשחק למשחק".

על חיזוק אפשרי בינואר: "לא עשינו החלטות משמעותיות, ברור לי שיש פרסומים ואצלנו יש מחשבות וזה טבעי, אבל בנושא החלטות משמעותיות לגבי ינואר כרגע אין לנו. ברור שכשאתה נמצא בפנים את מכיר את המערכת יותר טוב. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, לא הריקה ובכל קבוצת ספורט יש דברים יותר טובים ופחות טובים. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ועוצמתי, יש לנו דרישות מהשחקנים לספק את הסחורה".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. יוסי ציפקיס
"צריך למקסם את היכולת הקבוצתית שלנו כדי להבקיע שערים". גיא לוי/יוסי ציפקיס

דיווח ברומניה הצליח להסעיר היום את המועדון. ברומניה דיווחו כי נשיא סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי, שוחח עם פינטילי וסיכם עימו שיגיע לקבוצה אם יצליח להשיג שחרור מהאדומים. בדיווח הוסיפו כי פינטילי אינו מרוצה בהפועל ומעוניין לחזור למולדתו.

בהפועל שוחחו עם השחקן ושמעו ממנו כי הדיווח אינו נכון וכי פינטילי מאושר בהפועל. בהפועל אמרו: "למיחאי טוב פה, הוא רוצה להישאר ואין גם כך כוונה לשחררו - לא בינואר ולא בתום העונה".

בקבוצה הוציאו גם הודעה רשמית: "לאור הפרסומים בתקשורת הרומנית הבהיר מיחאי פינטילי להנהלת הקבוצה כי לא שוחח עם אף קבוצה או כל גורם ברומניה או בכל מקום אחר".

"אני גאה להיות הקפטן של הפועל ת"א ואני מחויב בכל ליבי למועדון, לקבוצה, להנהלה ולאוהדים. כולי מרוכז בהצלחת הקבוצה ואני לא מתעסק בשום דבר אחר. יש לי חוזה בקבוצה ואין לי שום רצון לעזוב", אמר פינטילי.

הקפטן פינטילי חתום על חוזה ארוך טווח בהפועל ת"א והינו בורג חשוב בקבוצה בה הוא זוכה להערכה רבה מהצוות ומחבריו לקבוצה ואין כל כוונה לשחררו. השחקן, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, ימריא ל-48 שעות לטיפול אצל רופא הנבחרת הרומנית ולא יהיה בסגל למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully