וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציגה את קיר התהילה. רוני לוי: "מתוך שבעה אדומים, שניים מוצדקים"

3.12.2015 / 12:44

חדר ההלבשה הנוצץ נחשף, המאמן: "השחקנים יקבלו השראה". במועדון מאמינים ששכטר לא יורחק ממשחקים נוספים בבית הדין: "מוגזם וחריף". אחרי דילמוני גם צעירי הוצע, אך בקבוצה ממתינים לעסקת טואטחה

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מכבי חיפה

מכבי חיפה הציגה היום (חמישי) את הכניסה החדשה לחדר ההלבשה שלה באיצטדיון העירוני, המכונה "קיר התהילה של מכבי חיפה", המעוטרת בתמונות שחקני הווה ועבר, בצילום ההקדשה של נשיא המועדון, יעקב שחר, זאת בעקבות עזיבת קרית אליעזר. מה בקיר? תמונות של האלופות השונות, שחקני עבר ורגעים גדולים של המועדון מכל הזמנים. לסיור שערכה לתקשורת במתחם חדר ההלבשה הגיע גם המאמן רוני לוי שצפה בתמונות שלו על הקיר. לוי, שזכה בשלוש אליפויות ברציפות, נמצא היום במצב שונה לגמרי, ורגע לפני הדרבי ביום שני הוא דיבר על המתחם החדש וגם על מצב הקבוצה בליגה.

אלבום מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגביר את המוטיבציה? שחר על הקיר/אדריאן הרבשטיין

"זה באמת מדהים לראות את ההיסטוריה של המועדון הענק הזה", אמר לוי במהלך הסיור כשהוא משחזר את הרגעים הגדולים שלחלקם היה שותף. "כל כך הרבה שחקנים גדולים וקבוצות גדולות, זה עושה ממש התרגשות גדולה. טוב שנותנים ביטוי לשחקנים גדולים שנתנו המון למועדון הזה. אני בטוח שבמועדון כזה עם מסורת גדולה יש עתיד גדול. לפעמים יש תקופות פחות טובות בדרך ואנחנו בתקופה קצת יותר קשה. אבל זה מועדון ענק שימצא את הדרך לחזור למקום הטבעי שלו".

אלבום מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אלבום מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

על השאלה האם זה ישפיע על שחקניו לטובה אמר: "את הסיבות למה שקורה במכבי חיפה אני מוצא כל הזמן. הקהל הגדול שעוזר לנו, התנאים, האיצטדיון והבעלים. כל אחד חולם לתנאים כאלה. עברתי את זה כשחקן ומאמן והייתי גם בחוץ. השחקנים מבינים איפה הם נמצאים. כל דבר תורם, אם הם יוכלו לראות את השחקנים הגדולים על הקיר ולקבל השראה מה טוב. אני מאמין שלכל אחד יש ממי לקחת השראה. יש כאן שחקנים קצת יותר גדולים שיוכלו להתחבר אליהם. מה שחשוב זה הרעיון הכללי". לקראת הדרבי הוסיף: "אין ספק שלקהל ולעיר חשובה ההגמוניה. אנחנו יודעים כמה זה חשוב להם ונעשה הכול כדי לגרום לו ללכת בגאווה. אנחנו נמצאים ברצף חיובי ומודעים שזאת משימה קשה. משחקי דרבי קשים והפועל יריבה עיקשת".

"אני לא רוצה לעשות הכללה", התייחס המאמן לאכזבה מחלק מהשחקנים המחליפים שקיבלו הזדמנות מול מכבי פתח תקוה. "יש שאכזבו ויש כאלו שאנחנו מצפים מהם ליותר. למרות האכזבה ממספר שחקנים אני זוכר שיש שחקנים שפחות משחקים וקשה להם, הם צריכים להיכנס לקצב. אני נותן להם הנחה מסוימת. יש הבלחות של שחקנים שעושים פעולות אישיות אבל צריך לייצר רצף". על ההבדל בין ההגנה, ששמרה על רשת נקייה הכי הרבה פעמים העונה יחד עם מכבי תל אביב, למשחק ההתקפה ה"תקוע" אמר: "אחרי פתיחת עונה קשה היה חשוב לייצב את משחק ההגנה. הרבה שבועות אנחנו עובדים על הנעת כדור. לפעמים זה קורה תוך כדי הצלחות ואני מקווה שנמשיך ברצף".

אלבום מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מזכרת מרגשת. עוד מבט על הקיר/אדריאן הרבשטיין

על שכטר שיעמוד לדין אמר: "לא יודע מה יוחלט באיגוד ואיך נתמודד עם זה. במשחק ראיתי שחקן מדבר עם שופט. נראה לי מוגזם וחריף מדי לצאת באדום בגביע הטוטו בגלל שיחה. לא היה פה ניבול פה. אפשר גם להזהיר ופה זה לא נעשה. גם אם מדובר בעצבנות, זה לא נכון שמכבי חיפה תספוג אדומים. מתוך שבעה אדומים שספגנו אולי שניים היו נכונים. זה פוגע בקבוצה וחבל". שכטר אגב כבר הורחק בעבר לתקופה של שלושה משחקים בעקבות עבירה גסה שביצע במדי קייזרסלאוטרן במשחק נגד האנובר, אך עונשו הופחת לאחר שהקבוצה ערערה.

מארק ואליינטה צפוי להיות כשיר למשחק, ממנו ייעדרו אופיר קריאף, חן עזרא ושכטר. אביחי ידין לא צפוי להיכלל בסגל גם, כשאייל משומר כשיר וממתין להחלטה של רוני לוי לגביו. אחרי שסוכנו של חן דילמוני שוחח עם יעקב שחר בעניינו, גם המגן בן צעירי הוצע. כרגע עסקת טאלב טואטחה טרם נסגרה ולכן מכבי חיפה עדיין לא מסכמת עם מגן שמאלי אחר.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
שביעות רצון. לוי מחויך/אדריאן הרבשטיין
אלבום מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גם רפי כהן שם/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully