וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "לא מפחדים מאף קבוצה", דראפיץ': "נראה את אלבס ונחליט"

3.12.2015 / 9:15

קשר בית"ר היה מרוצה אחרי התיקו מול באר שבע: "נצטרך להמשיך ביכולת הזו מול קרית שמונה". הברזילאי יחל בהתרשמות בקבוצה, המאמן: "אנחנו רוצים למצות כל אופציה לראות שחקן איכותי"

one

סלובודאן דראפיץ מאמנה של בית"ר ירושלים היה מרוצה בסיום משחק התיקו 1:1 במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע אתמול (רביעי). שביעות הרצון הייתה פחות מהתוצאה, אלא יותר מהעובדה שכל שחקן שקיבל אתמול הזדמנות הפגין יכולת טובה. לירוי צעירי, אורי מגבו, נס זמיר, איציק כהן וכל המחליפים שקיבלו דקות עבדו על המגרש ונתנו למאמן חומר למחשבה בנוגע לעתיד. מעבר לכך, גם השילוב של לידור כהן מאחורי החלוץ הוכיח את עצמו וייתכן כי ישולב בתפקיד זה גם בעתיד.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
העונה הטובה נמשכת. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

לירוי צעירי אמר בסיום: "אנחנו מרוצים מכך שעמדנו טוב, הגענו למצבים ויכולנו להבקיע עוד שניים או שלושה שערים. חבל שזה לא קרה אבל אנחנו ממשיכים קדימה. באר שבע? אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, אנחנו בית"ר ירושלים, זה מועדון גדול עם קהל אדיר, ניצחנו את מכבי תל אביב בחוץ, אתמול היינו יכולים לנצח את הפועל באר שבע, אין לנו פחד מול אף קבוצה ורואים את זה. נגד קרית שמונה נצטרך להמשיך את היכולת הזאת ואת המומנטום של התקופה האחרונה".

דובב גבאי היה אמור לפתוח אתמול בהרכב אך בהתכנסות הקבוצה לפני המשחק התברר כי אינו חש בטוב. גבאי התעקש להיכלל בסגל ולהיכנס כמחליף. ניקיטה רוקאביציה היה מחוץ לסגל לאחר שחש שלא בטוב, כמו גם דושאן מאטוביץ' ודוד קלטינס.

פאביניו אלבס הגיע אתמול לטדי ויחל בהתרשמות בבית"ר. בקבוצה צפו בביצועי השחקן וכמו כן שוחחו עם אנשי ושחקני סכנין וקיבלו רושם מאוד חיובי בנוגע לשחקן. לאחר שהשחקן החליט שלא להמתין לסכנין בשל הפערים הכספיים בין הצדדים, נכנסו אתמול שלוש קבוצות לתמונה - בית"ר, מכבי פתח תקוה וקרית שמונה. בסופו של דבר השחקן וסוכנו איתן מזרחי החליטו להגיע לירושלים וכאמור כבר אתמול הוא נכח בטדי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פאביניו אלבס הנבחן של בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יחל בהתרשמות. פאביניו אלבס בטדי/יוסי ציפקיס

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר על אלבס בסיום: "כל אופציה לראות שחקן איכותי ולבדוק אפשרות אנחנו רוצים למצות. נראה אותו ולאחר מכן נקבל החלטה". גורם בסכנין אמר אתמול: "זה פיספוס גדול שלא סגרו אותו אצלנו. הוא שחקן ברמה גבוהה ויכול היה לשדרג אותנו משמעותית, אלי כהן חיכה לו חודש שיגיע". במידה שאלבס ירשים ויוחלט להחתימו תצטרך בית"ר לוותר על אחד הזרים, במקרה כזה יהיה זה פאבלו דה לוקאס. אגב, אלבס הוא שחקן חופשי שיכול להצטרף מיידית לקבוצה.

בבית"ר התייחסו אתמול לדבריו של סלאח חסארמה בנוגע לגזענות בטדי ואמרו: "התרגלנו שבקרית שמונה הפרובוקציות מגיעות מאחמד עאבד, עכשיו גם חסארמה נכנס לתמונה. אנחנו נעשה את שלנו, יהיו מצלמות וסמויים ביציעים כך שאם מישהו יעשה טעות הוא ישלם על זה אבל היינו מצפים מהמאמן הערבי הראשון בישראל להתנהג קצת אחרת, קל מאוד להדליק אנשים, במיוחד בתקופה כזאת, ממנו אנחנו מצפים להרבה יותר בגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully