וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איציק עזוז עדיין בספק למשחק נגד הפועל רעננה בשבת

3.12.2015 / 7:00

הקפטן לא סובל מקרע במפשעה וישוב להתאמן, אך בצוות המקצועי עשויים להחליט שלא לסכן אותו. קדוסי, שהבקיע נגד מכבי נתניה: "מאכזב שאני לא משחק הרבה, אבל מקווה לנצל את ההזדמנויות שלי"

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 בין בני יהודה למכבי נתניה בגביע הטוטו

בבני יהודה מנסים לחזור לשגרה אחרי השבוע המטלטל שעבר עליהם. היה סה שבוע שהתחיל עם פרשת בן צעירי, נמשך עם התבוסה 4:0 למכבי תל אביב, שלאחריה הגיעה מתיחות בין משה דמאיו ליוסי ואבוקסיס, אך אתמול (רביעי) סיימה הקבוצה ב-1:1 נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו, ובקבוצה מקווים להשיב את השקט.

אחרי מחצית מאופסת, עבד ג'בארין העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-55, אבל אוהד קדוסי שנכנס כמחליף סידר 1:1 בדקה ה-85, מה שמשאיר לבני יהודה סיכוי לקראת הגומלין שיתקיים בנתניה. בשבת מחכה לכתומים משחק לא פחות קשה נגד הפועל רעננה בבלומפילד.

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
מחכה לצ'אנסים נוספים. אוהד קדוסי/מגד גוזני

"זה תמיד כיף להבקיע", הודה קדוסי, שזכה העונה למעט הזדמנויות. "אני מקווה שהשער שהבקעתי יעזור מאוד למשחק הבא. בכל מקרה, נצטרך שער חוץ כדי לעבור שלב, ואם נעשה את זה, יהיו לנו סיכויים טובים. ברור שזה מאכזב שאני לא משחק הרבה, אבל אני מקווה לקחת כמה שיותר דקות שייתנו לי ולהבקיע שערים. אני רוצה להצליח ורוצה שהקבוצה תתקדם".

על העונה שעוברת בני יהודה, אמר החלוץ: "כבר הסתיים סיבוב, ואנחנו מקווים ללכת ולהשתפר ככל שיעבור הזמן, להוציא יותר נקודות ולהתרחק מהתחתית. אם נעשה את זה, נחשוב יותר גבוה כי עם האוכל בא התיאבון". על המפגש עם רעננה הוא הוסיף: "זו קבוצה טקטית וממושמעת עם מאמן טוב על הקווים שמראה שהוא יודע להעמיד קבוצה. לא יהיה משחק קל, אבל אני מאמין שגם להם לא יהיה קל לשחק".

קדוסי נמנע מלהתייחס בהרחבה לפרשת בן צעירי, אך הסכים לומר: "התקבלה הוראה מהמערכת שאנחנו לא מתייחסים לזה ואין לנו כל כך מה להגיד. היו פרסומים ששחקנים יצאו נגד ההנהלה, אבל זה לא נכון. אנחנו אוהבים את בן צעירי ומכבדים את משה דמאיו ומעדיפים לא להתייחס לכל זה".

לקראת המשחק בשבת, סיכוייו של איציק עזוז, שסובל ממתיחה במפשעה, לשחק נראים נמוכים. המגן-בלם עבר אולטרסאונד שמצא כי הוא אינו סובל מקרע ועל כן היום הוא ישוב להתאמן. למרות זאת, לא מן הנמנע שבצוות המקצועי יעדיפו שלא לסכן אותו. מי שבספק לקראת ההתמודדות הוא המגן מאור קנדיל, שנפצע במשחק נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully