וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אלקיים בספק לבית"ר. אוגו עשוי לעבור בהשאלה לעכו

3.12.2015 / 6:41

בקבוצה חוששים שהמגן סובל ממתיחה בשריר האחורי והוא יעבור היום צילום. אם אכן ייעדר בשבת, אזרד יחליפו. החלוץ הזר יושאל בחלון ההעברות בינואר ובעכו, שכבר גיששו בעניינו, שוקלים לצרפו

one

מגנה של עירוני קרית שמונה עודד אלקיים סובל ככל הנראה ממתיחה בשריר האחורי והוא בספק גדול למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון בטדי. אלקיים הרגיש כאבים לקראת סוף המחצית הראשונה בניצחון 0:1 אמש (רביעי) מול הפועל חיפה ברבע גמר גביע הטוטו וביקש לרדת לספסל. בסוף המשחק הבהיר השחקן לאנשי המועדון שהוא חש מתיחה בשריר האחורי והיום הוא צפוי לעבור צילום אולטראסאונד כדי לברר את חומרת הפציעה. אם אלקיים לא יוכל לשחק נגד בית"ר, ערן אזרד עשוי להחליפו בהרכב.

בקבוצה מרוצים מהניצחון על הפועל חיפה, שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא שער, ומקווים שם שהדבר יעלה מעט את הביטחון אצל השחקנים ויגרום להם להגיע למשחק מול בית"ר משוחררים יותר. "לא היה לנו משחק גדול, אבל היו רגעים לא רעים", אמר שחקן בקרית שמונה. "בתקופות כאלה חשוב לנצח, גם אם המשחק הוא פחות טוב".

בינתיים, אוגו אזוצ'וקוו, שבעירוני קרית שמונה קיבלו החלטה להשאילו בינואר, עשוי להמשיך בליגת העל, שכן הפועל עכו מתעניינת באפשרות לצרפו. גישושים ראשונים בנושא כבר נעשו ונראה שבעכו שוקלים ברצינות רבה את אופציית הבאת החלוץ הצעיר.

עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יחמיץ משחק חשוב? אלקיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully