וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "אנחנו ומכבי חיפה לא הצלחנו כמו שחשבו שנצליח, יכולים להפתיע בדרבי"

3.12.2015 / 7:04

הבעלים של הפועל חיפה הבהיר לקראת הדרבי הקרוב: "אנחנו אנדרדוג ללא ספק, אבל הפתענו כבר בעבר". בקבוצה זעמו על חטיב אך ינסו להרגיע את הרוחות. מחמאות לפישלר: "ראוי לשחק בדרבי"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חיפה להפועל קרית שמונה בגביע הטוטו

אחרי ההפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו, בהפועל חיפה ימשיכו כעת בהכנות לדרבי שייערך ביום שני הבא, כשאושרי רואש, שחש התכווצות בשריר צפוי להיות כשיר. גם מהראן לאלה שנעדר מהמשחק אתמול עשוי להיות כשיר, בנוסף לדור מלול שחוזר מעונש הרחקה. בקבוצה לא אהבו את היכולת במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה הקבוצה נראתה טוב יותר כשבמועדון חילקו מחמאות לאופק פישלר הצעיר שהפגין יכולת טובה. בקבוצה אמרו שפישלר מוכיח כי מקומו בקבוצה הבוגרת, כשגם שחקנים החמיאו לשחקן הצעיר ואמרו שהוא בהחלט צריך להילקח בחשבון להרכב גם במשחק בדרבי. גם יוסי דורה זכה למחמאות.

טל בנין התייחס בסיום המשחק גם לדרבי: "אנחנו מסתכלים על העובדה שיש לנו 12 נקודות ורחוקים רק שלוש נקודות ממקום שישי ומאלה שמעלינו, ובשביל זה אנחנו צריכים לנצח בדרבי, כי זה יכול לגרום לכל המערכת להרגיש טוב יותר".

על כך שמהראן לאלה הוא היחיד שכובש העונה בקבוצה: "מהראן הוא כוח משמעותי עבורנו. הוא יודע לנוע בשטחים ואלו דברים שעוד מאמנים אומרים עליו. בשנתיים או שלוש האחרונות הוא המוציא לפועל העיקרי".

גם יואב כץ התייחס לדרבי הצפוי ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו ומכבי חיפה לא הצלחנו כמו שחשבו שנצליח. אנחנו בלי ספק אנדרדוג במשחק הזה, אבל הפתענו בדרבים בעבר ואני מאמין שנוכל להפתיע גם עכשיו". כץ התייחס גם למשחק בגביע הטוטו ואמר: "הבנתי שבמחצית הראשונה נראינו גרוע, אבל במחצית השנייה זה היה נראה יותר טוב".

עלי חטיב שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
הנטייה היא לסלוח לו. עלי חטיב/קובי אליהו

בהפועל חיפה עסקו מלבד ההפסד והדרבי גם בתקרית עם עלי חטיב. השחקן ראה שהוא אינו בהרכב לפני המשחק מול קרית שמונה ובעט בלוח הטקטי. בנין, שלא נכח במקום, שמע לאחר מכן את הדברים וביקש מחטיב לבוא לחדרו לשיחה, השחקן סירב ובנין בתגובה הוציא אותו גם מהסגל. חטיב מאוכזב מהתנהלות הדברים ובטוח שהוא צריך לקבל יותר דקות, אך הסביר שעשה זאת בגלל שרצה להוכיח ולשחק. גם בנין הבהיר שהוא מבין את הכעס של חטיב, אך היה חייב להגיב כשמדובר בהתנהגות לא נאותה.

בקבוצה ישקלו האם לפעול בעניין או פשוט לשוחח עם השחקן ולהמשיך הלאה. "עלי לא היה בסדר והתנהג לא בסדר", אמר הבעלים יואב כץ לוואלה! ספורט, "אבל הגישה של המועדון היא סלחנית ואני נוטה להיות סלחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully