וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חטיב השתולל בחדר ההלבשה והושעה, בנין: "לא מקובל עלי"

2.12.2015 / 18:22

תקרית חריפה לפני ה-1:0 לקרית שמונה: הקשר התבשר כי לא ייכלל ב-11, בעט בלוח וסינן מספר מילים למאמן, שאמר: "מבין את הכעס, אבל לא אתן לזה לקרות". חסארמה: "הביקורות כלפי לא הוגנות"

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 של הפועל חיפה מול הפועל רעננה

תקרית חריגה בחדר ההלבשה של הפועל חיפה רגע לפני המשחק מול קרית שמונה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, שהסתיים היום (רביעי) ב-0:1 לקבוצה הצפונית. קשר הקבוצה עלי חטיב, שהיה מעורב במספר תקרית משמעתיות בעבר, התבשר ברגע האחרון כי לא ייכלל בהרכב הפותח של טל בנין, בעט בלוח וסינן מספר מילים לעברו של המאמן. בעקבות האירוע, הקשר הושעה מפעילות וצפוי לספוג עונש נוסף.

הפועל חיפה סובלת ממכת פציעות ובנין נתן מנוחה למספר שחקני מפתח, אך לא ראה לנכון להרכיב את הקשר ב-11.

בנין אמר לאחר המשחק: "אני יכול להבין את עלי. אני לא יודע מה קרה בחדר ולא רוצה להתייחס לדיבורים. קראתי לו והוא היה בסערת רגשות ולא הגיע. זו לא התנהגות שמקובלת עליי. אני מבין את הכעס שלו, אבל התפקיד שלי לא לתת לזה לקרות".

"ניסינו הרבה שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה. במחצית הראשונה היינו פחות טובים והם הבקיעו ממצב אחד. בחצי השני ראו מגמה שונה - היו הרבה מצבים, אבל לצערי שוב לא ידענו לנצל אותם".

עלי חטיב שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
עוד תקרית. חטיב/קובי אליהו

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה התייחס למשחק: "אחרי תקופה פחות טובה, באנו כדי לנצח והיה חשוב לנו לעשות את זה. אני מקווה שנצא מפה לדרך חדשה. הנצחון הזה תורם לנו וזה היה חשוב לשחקנים".

"אנחנו רוצים לנצח בכל התמודדות וזה האופי שלנו, גם אם זה גביע טוטו. יש כאלה שדיברו באינטרנט והפכו את זה לכותרות. דיברנו שבתקופה כזו צריך להתעסק בעיקר. אני רוצה להצליח ולהיות למעלה כמו כל השנים האחרונות. אנחנו קבוצה פחות טובה, יכול להיות שהביקורות כלפיי לא הוגנות כי הלכו שחקנים משמעותיים והשחקנים שנשארו פחות עושים את העבודה. נתחזק ונראה קרית שמונה אחרת. אמרתי מתחילת העונה שהמטרה היא קודם כל פלייאוף עליון", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully