וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' בספק גדול לססארי, אוחיון: "לא נישבר"

2.12.2015 / 21:25

הפורוורד, שפצוע בקרסולו, לא השתתף באימון המסכם וצפוי להיעדר מהמשחק, שעלול לסיים את דרכם של הצהובים ביורוליג (חמישי, 20:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה). הגארד: "נעלה בטירוף". קלבאני: "נבוא להילחם"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה לעירוני נהריה

משחק ההזדמנות הבאמת אחרונה של מכבי תל אביב ביורוליג יגיע מחר (חמישי, 20:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה), כאשר הצהובים, שלא תלויים בעצמם, חייבים קודם כל להשיג ניצחון חוץ על דינמו ססארי האיטלקית.

היריבה, אלופת איטליה, היא הקבוצה היחידה בבית שמחזיקה במאזן חלש עוד יותר מאשר הצהובים, 7:0 לעומת 6:1, כאשר את ניצחונה היחיד במפעל העונה השיגה מכבי תל אביב בסיבוב הקודם מול הקבוצה מארץ המגף, 63:79 ביד אליהו.

הקבוצה של ז'אן טבק המשיכה בפתיחת העונה האיומה שלה בשבוע החולף, עם הפסד ב-14 הפרש במלאגה במחזור הקודם של היורוליג, במשחק בו היריבה הספרדית רצה 0:20 במהלך הרבע השני וחיסלה כל תחרות ולאחר מכן, הפסד נוסף, שלישי בארבעה משחקים תחת המאמן הקרואטי, 76:70 בחוץ בליגה נגד עירוני נהריה. ססארי לעומת זאת, רשמה במחזור האחרון הפסד דחוק בחוץ מול צסק"א מוסקבה החזקה, 93:87 בלבד והיא בהחלט יכולה להשיג את ניצחון הבכורה שלה במפעל העונה במשחק מחר.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
דורש אינטנסיביות. טבק/ניב אהרונסון

המאמן ז'אן טבק דרש מהשחקנים הגנה ואינטנסיביות ואף העיר להם אחרי המשחק מול נהריה כי הקבוצה חזרה להרגלים הישנים שלה. דווין סמית', שסובב את הקרסול, לא התאמן עם הקבוצה, עדיין סובל מכאבים חזקים ובספק למשחק.

יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "לא צריך לדבר הרבה, צריך לעלות בטירוף על הפרקט, לעשות מה שהמאמן אומר לנו ולתת את כל מה שיש. נכון שהמצב בטבלה קשה וזה מצב שאנחנו לא רגילים אליו, אבל אין סיכוי שנישבר. נילחם כמו גברים. אנחנו צריכים את הניצחונות כמו אוויר לנשימה. המשחקים שנותרו לנו במצב הנוכחי הם אתגר גדול ונעשה הכל לעמוד במשימה".

מאמן ססארי, מארקו קלבאני אמר לקראת המשחק: "אני מקווה שהקבוצה שלנו תמשיך להשתפר ומה שתרגלנו באימונים האחרונים יבוא לידי ביטוי. מכבי היא אחת מהקבוצות החשובות בכדורסל האירופי ואפילו שהיא ניצחה משחק אחד עד כה, היא קבוצה נהדרת. אנחנו רוצים לסגור את החוויה האירופית שלנו בצורה הכי טובה שיש ואנחנו נילחם במשחק הזה ובכל במשחקים שנותרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully