וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביניו אלבס לא יחתום בסכנין ויתחיל בהתרשמות בבית"ר ירושלים

הברזילאי הרשים באימונים בסכנין, אבל פערים גדולים מנעו חתימה. בבירה עקבו אחר ההתפתחויות והחליטו להנחית אותו בבית וגן. גם מכבי פתח תקוה מתעניינת. שחקן בסכנין: "זה פספוס". קבוצת הנוער של בית"ר ספגה רדיוס על הקריאות הגזעניות כלפי אור דסה בשבת האחרונה

אימג'בנק GettyImages

פאביניו אלבס, שנבחן לאחרונה בבני סכנין ומאוד הרשים, לא יחתום בקבוצה ויתחיל בהתרשמות בבית"ר ירושלים. בין החלוץ הברזילאי בן ה-28 לבין סכנין נרשמו פערים גדולים ובבית"ר ירושלים עקבו בעניין. משלא נרשם סיכום בין אלבס לבין סכנין, הקבוצה מהבירה הזמינה אותו להתרשמות במדיה.. אלי כהן המאוכזב אמר היום לוואלה! ספורט בנושא: "מדובר בשחקן ברמה גבוהה. כמובן שאהיה מאוכזב אם הוא לא יגיע".

יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס, הסביר הבוקר לוואלה! ספורט: "לשחקן יש דרישות גבוהות מדי עבורנו. בכל מקרה מדובר ברכש שרצינו לעשות כחריגה מהתקציב, אבל לא נביא אותו בכל מחיר – כזה שבגללו לא נוכל לפתוח את העונה הבאה. אנחנו מעוניינים בו אבל אם הוא לא יתגמש בדרישות, נוותר עליו ונחכה לינואר להביא שחקן אחר". שחקן בקבוצה אמר היום: "אם הוא לא יהיה פה זה יהיה פספוס. הוא שחקן עם יכולות גבוהות. הרבה קבוצות ירצו אותו".

לבית"ר ירושלים יש חמישה זרים בסגל ואם אלבס ירשים, במועדון מהבירה יתלבטו אם להחתים אותו ולהשאיל אותו, או לפנות לו מקום במצבת הזרים. אם אחד מהחמישה ישוחרר, זה יהיה פאבלו דה לוקאס, אם כי יש לציין שהמאמן סלובודאן דראפיץ' לא שש לאפשר לספרדי לעזוב.

החלוץ בן ה-29 שיחק בקבוצת ABC מליגת המשנה בברזיל וב-16 משחקים בעונה החולפת, בישל 4 שערים. הוא שיחק בעבר במגוון של קבוצות בברזיל, ביניהן קרוזיירו הגדולה, והעביר תקופה קצרה גם בקטאר. בעונת 2014 נטל חלק ב-25 משחקים בליגה הראשונה בברזיל, במדי קבוצת שפקואנסה.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ספגה היום עונש רדיוס של משחק אחד, בשל הקריאות הגזעניות של כמה מאוהדיה לעברו של אור דסה, אחיו של אלי דסה ושחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, במהלך המשחק בין שתי הקבוצות בשבת האחרונה. העונש ניתן לאחר שנגד קבוצת הנוער של בית"ר עמד רדיוס של משחק אחד על תנאי בשל מקרה דומה בעונה שעברה. הקבוצה ספגה גם קנס של 2,500 שקלים. בעקבות אותן קריאות גזעניות במשחק בשבת האחרונה, התחולל גם עימות בין האוהדים הללו לבין ניר לוין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

עדכון ראשון: 10:59

שחקן צ'פקואנסה לשעבר, פאביניו אלבס. GettyImages
הרשים באימונים. אלבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully