וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית': "אם ניצחנו את גלאטסראיי, הכול אפשרי מבחינתנו"

2.12.2015 / 8:32

בירושלים חגגו את הניצחון על אחת מהקבוצות החזקות ביורוקאפ, סמית' הוסיף: "החיים שלנו באירופה היו מונחים על המאזניים". דאנקן: "תהיה מלחמה במשחק הבא, את זה אני יכול להבטיח"

עריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל ירושלים נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון 82:86 על גלאטסראיי אמש (שלישי) במחזור השמיני ביורוקאפ. לקבוצה מהבירה אמנם עדיין יש מאזן שלילי (5:3), אבל כעת היא תלויה רק בעצמה ואם תנצח בשני מחזורי הסיום של שלב הבתים (א.א.ק אתונה ו-וולגוגרד), היא תעלה שלב. אי ג'יי רולנד וג'וש דאנקן שהצטיינו, סחטו מחמאות רבות מראשי המועדון וגם מחבריהם השחקנים.

דונטה סמית' שממעט להתראיין בדרך כלל, אמר בסיום לוואלה ספורט: "ההגנה הייתה המפתח במשחק וכמובן הקהל שתמך בנו. זה היה משחק מאוד חשוב, החיים שלנו באירופה היו מונחים על המאזניים. יש תחושת החמצה מסוימת בגלל המשחקים שהפסדנו במפעל. חלק מהם היו צמודים ופספסנו, אבל הפעם ניצחנו. גלאטסראיי היא אחת הקבוצות החזקות במפעל, אז אם ניצחנו אותם, הכול אפשרי מבחינתנו. מכבי תל אביב? לא אכפת לי מה קבוצות אחרות עושות, רק ההצלחה של ירושלים חשובה לי".

ג'וש דאנקן שקלע 17 נקודות, אמר: "הבחורים עבדו חזק והיו אגרסיביים, וזה מה שהיינו צריכים לעשות כדי להצליח. אני לא חושב שלא הצגנו יכולת כזאת בעבר. כולם עובדים קשה, אולי לא כל המשחקים הסתיימו טוב, אבל זה לא שספגנו תבוסות. כולם מקווים שנמשיך להציג רוח קרב ויכולת טובה כמו מול גלאטסראיי. תהיה מלחמה במשחק הבא, את זה אני יכול להבטיח".

דיאור פישר שותף אמש במשך 19 דקות וחצי ונראה לא מרוצה מכך, אבל בסיום שמר על לקוניות: "השגנו את הניצחון, אבל יש לנו עוד שני משחקים חשובים, אז אסור להתרגש יותר מדי. היינו עם הגב אל הקיר ועשינו מה שצריך לעשות. זה היה מאמץ קבוצתי, שחקנים הקריבו את הדקות שלהם, אבל העיקר שניצחנו. גם אני לא שיחקתי יותר מדי, למה? כנראה שהמאמן הרגיש שהוא צריך לנסות כמה דברים, ליצור מצ'-אפים אחרים, וזה עבד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

יש עוד תקווה. אורי אלון עם ג'וש דאנקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully