וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "באיזו קלות מוציאים אדום? לא ראיתי דבר כזה בכל העולם"

1.12.2015 / 22:36

חלוץ מכבי חיפה זעם על הרחקתו ("השופט כנראה הגיע עצבני"), והתייחס גם לביקורות: "רוב העליהום עליי, לפעמים זה מוגזם. פעם הכול הלך לי קל, היום הכול קשה". השופט אמר לו: "נהגת בזלזול"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הפסידה הערב (שלישי) 1:0 למכבי פתח תקוה במשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו, אבל בקבוצה הירוקה עסקו בסיום בעיקר בכרטיס האדום שספג איתי שכטר בדקה ה-81. זו ההרחקה השנייה העונה של החלוץ וכעת הוא ימתין להחלטת בית הדין כדי לדעת אם הוא מורחק ליותר ממשחק אחד. בדרבי במחזור הליגה הקרוב הוא בכל מקרה לא יוכל לשחק. לאחר המשחק ניגש שכטר לחדר השופט כדי לשאול מדוע הורחק, והשופט זיו אדלר אמר לו: "נהגת בזלזול".

שחר הירש נפגע בראשו כתוצאה ממרפק ונזקק לשבעה תפרים על ידי ד"ר עמי ברבר. הוא חזר לשחק, אך הוחלף בהפסקה ויהיה במעקב. מארק ואליינטה צפוי להיות כשיר לדרבי ביום שני הבא אחרי שקיבל מנוחה היום. הקפטן יוסי בניון זכה לעידוד מרוב הקהל הירוק, אם כי כ-20 אוהדים בשחור קראו קריאות נגדו בסיום המשחק.

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה לאחר הרחקתו. יוסי ציפקיס
"זה מעבר להזוי". שכטר/יוסי ציפקיס

שכטר סיפק את הגרסה שלו להרחקה: "ראיתי שהשחקן של מכבי פתח תקוה נפצע בפעם השלישית-רביעית וזירזתי אותו. השופט בא להוציא לי צהוב, אמרתי לו 'תוציא לי צהוב' והוא נתן אדום. לא אמרתי מילה מיותרת, לא פגעתי, לא ירקתי, שום דבר. אמרתי לו 'תוציא לי צהוב' ולא יותר מזה. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה ושיחקתי בליגות בעולם. באיזו קלות מוציאים אדום? זה מעבר להזוי, אני מקווה שייתנו את הדין על זה. שופט צריך להיות יותר קר רוח, אני חושב שאולי הוא בא עצבני בגלל משהו, לא יודע מאיפה זה בא לו".

החלוץ הוסיף: "בשני משחקים אחרונים שלי במכבי חיפה נראיתי יותר טוב. כשאיתי שכטר משחק טוב או סביר, אז הוא גרוע. ככה זה. אני חושב שהייתי טוב נגד נתניה, אבל אני צריך להתמודד עם ביקורות. אני שמח שהייתי שותף לשני הניצחונות, אני מרגיש הרבה יותר חד ומאמין שעם הזמן גם אחזיר למועדון. מי שאיש מקצוע וראה אותי נגד נתניה, ראה ששיחקתי טוב. אם כל הקבוצה תהיה במשחק סביר ואני אהיה כמו כל הקבוצה, רוב העליהום יהיה על איתי שכטר. וזה בסדר, אני שחקן שמצפים ממנו להרבה, אבל לפעמים זה מוגזם. אני בטוח שאתן עוד הרבה למכבי חיפה. פעם הכול הלך לי קל, היום הכול הולך קשה. אבל כשמוציאים לי אדום בכזו קלות, בזה לא נתקלתי בחיים שלי. חשוב שנגיש ערעור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"מתאפק לא להגיד מה אני חושב על ההרחקה". רוני לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי אמר בסיום: "אנחנו עם שבעה כרטיסים אדומים העונה. זה גביע הטוטו, מדובר בשחקן נבחרת, שחקן רציני, תגיד לו מילה, תזהיר אותו. מאיפה הקלות הזו? זה נראה לי מוגזם. אני מתאפק לא להגיד מה אני חושב. נראה לי מוגזם שאנחנו עם שבעה אדומים העונה אחרי כאלו החלטות. עכשיו לך תדע מה יהיה כתוב בדו"ח, איתי כבר קיבל אדום השנה - גם על החלטה שלא נראתה לי בזמנו - הוא יכול לקבל גם הרחקה משני משחקים, שלושה משחקים".

מאמן מכבי חיפה התייחס למשחק עצמו: "נכנסו פחות טוב למשחק וספגנו משמירה לא טובה בהגנה. בחצי השני לחצנו יותר ויותר. לא הגענו למספיק מצבים, אבל היו לנו שתי הזדמנויות לכבוש. הלך לנו קשה, מכבי פתח תקוה קבוצה טובה. המחליפים? לשחקנים שמשחקים פחות קשה מאוד להראות מה הם שווים במשחק אחד. לא נכון לשפוט אותם על פי זה. אנחנו צריכים לחבר רצף של תוצאות טובות כדי שיהיה יותר ביטחון".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
"השחקנים גרמו לי גאווה גדולה, יש לי סגל שאפשר לסמוך עליו". בן שמעון/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, אמר: "אחד הדברים החשובים זה יציבות. הייתה לנו תקופה פחות טובה ועברנו אותה. יש לנו חבר'ה טובים שעובדים קשה ונותנים כל משחק 100 אחוז. אני אשמח אם תהיה לי עוד קצת איכות בחלק הקדמי מהשחקנים הקיימים, אבל בסך הכול אני מרוצה. לנצח קבוצה כמו מכבי חיפה זה לא עניין של מה בכך, גם אם זה לא ההרכב החזק ביותר שלהם. מי שמתאמן ומתנהל כמו שצריך, מקבל את הצ'אנסים לשחק. השחקנים גרמו לי גאווה גדולה, יש לי סגל שאפשר לסמוך עליו".

דור חוגי שכבש את שער הניצחון נגד הקבוצה ממנה הוא מושאל: "לכבוש מול מכבי חיפה זה כיף, אבל גם מול קבוצות אחרות. לא חגגתי כי האוהדים האלה בלב שלי. גדלתי איתם, אני אוהב אותם ולא יכולתי לחגוג. מכבי פתח תקוה האמיתית זו קבוצה שנלחמת על הפלייאוף העליון ותהיה יותר טובה מהשנה הקודמת. אנחנו לומדים ממשחק למשחק את כל הטקטיקות של רן ומתקדמים. צובט לי בלב קצת שאני לא במכבי חיפה, אבל אני מאמין שאחזור לשם".

מכבי פתח תקוה מינתה את מאמן הכושר אבי קובלסקי, שעבד במשך שנים במכבי תל אביב בכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully