וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויה בעצמה, כמעט: כל התסריטים שיעלו את הפועל ירושלים לשלב הבא

1.12.2015 / 21:59

האלופה תבטיח העפלה אם תנצח את א.א.ק אתונה ו-וולגוגראד, אבל מה יקרה אם תפסיד ליוונים במחזור הבא? כל התרחישים בפנים. אלון: "הקבוצה נבנתה כדי לנצח קבוצות כמו גלאטסראיי"

עריכת וידאו: קובי אליהו

דווקא כשהיא עם הגב אל הקיר ומול יריבה חזקה מאוד, הפועל ירושלים השיגה הערב (שלישי) ניצחון שלישי ביורוקאפ כשגברה 82:86 על גלאטסראיי. האדומים עדיין עם מאזן שלילי אך החדשות הטובות הן שכעת הם תלויים כמעט רק בעצמם וסיכוייהם להעפיל לשלב הבא השתפרו מאוד בעקבות הניצחון הזה.

התעלו והצליחו: הפועל ירושלים ניצחה את גלאטסראיי

שחקן הפועל ירושלים מאט ג'נינג מול גלאטסראיי. ברני ארדוב
ניצחון גדול. ג'נינג/ברני ארדוב

אז מה צריך לקרות כעת כדי שירושלים תעפיל? אם האלופה תנצח בשבוע הבא את א.א.ק אתונה מעל נקודה בבית, ואת וולגוגראד במחזור לאחר מכן, היא תעלה כמעט בוודאות, אלא אם ניז'ני תפסיד לנפטונאס בחוץ ולגלטסראיי בבית. אם האלופה תנצח את א.א.ק, ותפסיד במחזור האחרון, היא תעלה רק אם א.א.ק תפסיד לנפטונאס במחזור הסיום, או אם נפטונאס תפסיד את כל משחקיה עד לסיום.

מאידך, אם ירושלים תפסיד לא.א.ק בשבוע הבא, היא תוכל לעלות רק אם תנצח בוולגוגראד, ונפטונאס תפסיד את כל משחקיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
ניצחון מרשים. דני פרנקו/ברני ארדוב

דני פרנקו אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח. כדי לנצח את גלאטסראיי אתה צריך לבוא כאנדרדוג, אבל היום לא יכולנו לבוא בגישה כזו כי היינו חייבים לנצח. היה לחץ על הכתפיים והשחקנים התמודדו איתו. תמיד יש לנו את החוסן לחזור למשחק ולהילחם עד הסוף, יש לקבוצה הזו אופי וזה חשוב למועדון ולקהל, גם בימים שקשה. רולנד היה טוב, אבל קיבלנו מכולם דברים יפים. זה נראה יותר טוב מאשר לפני המשחק".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "אני לא חושב שלפני שבוע רצינו לנצח פחות מהיום, זה סגנונות אחרים לגמרי של משחק, גם אז הבאנו הרבה אופי, היינו קצרים בכמה משחקים, ואני לא תולה את ההפסדים רק בההיעדרות של ליאור ויותם, אבל אפשר לראות את הערך המוסף שהם מביאים כשהם משחקים. צריך לתת את הקרדיט לחבר'ה, יש פה לא מעט לחץ על השחקנים. לנצח את גלא זה גם סוג של מוקש, כי אתה מרגיש שניצחת קבוצה ברמה כזאת. ברביעי הבא יהיה לנו יותר קשה, אבל אנחנו נצטרך להתמודד עם זה".

אי ג'יי רולנד, שהצטיין עם 21 נקודות ופעולות מצוינות בדקות ההכרעה, סיכם: "ניצחנו את אחת מהקבוצות החזקות ביורוקאפ, אני חושב שזו רק ההתחלה. זה צעד גדול בשביל ירושלים. יש לנו הרבה שחקנים טובים ואנחנו צריך לעבוד כדי להפוך מקבוצה טובה לקבוצה מצוינת. לגלאטסראיי אין הרבה חולשות והיינו צריכים לנסות להיות חכמים - אתה חייב להישאר מרוכז במשחק מהסוג הזה. אני לא חושש מדקות ההכרעה - אני רואה להיות האיש שהולכים אליו - אבל מה שחשוב זה שהקבוצה ניצחה".

ליאור אליהו אמר: "ידענו שמשמעות המשחק מבחינתנו זה להישאר בחיים. אני מקווה שזה יעזור לנו. אנחנו בעניינים, חזרנו למסילה. שיחקנו מול קבוצה ברמה גבוהה, אבל גם אנחנו קבוצה ברמה גבוהה. סבלנו מהפסדים מרגיזים, בכל פעם הגענו לדקות הסיום צמודים ו"ידענו" להפסיד את זה. היום זה הלך טוב. זה ניצחון עם הרבה אופי".

הבעלים אורי אלון אמר: "בנינו את הקבוצה כדי לנצח יריבות כמו גלאטסראיי. אנחנו ברמה הזו. עכשיו הכול תלוי בנו. צריך לבוא בשבוע הבא, לנצח, לעלות שלב ושם לעשות דברים יותר גדולים. בנינו קבוצה שתגיע לשמונה האחרונות - זו הייתה המטרה שלנו ואני עדיין חושב שזה אפשרי. כל הכבוד לדני פרנקו, לא קל להביא את הקבוצה מההפסדים המרגיזים שהיו לנו, לניצחון על מועמדת לזכייה במפעל. הראינו להם שזה הבית שלנו. אם יהיה צורך, נחזק את הקבוצה. אני רוצה להגיע להצלבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully