וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה שטואטחה יישאר, אך החלה לחפש מגן

1.12.2015 / 8:44

הקבוצה לא ספגה שער כשהמגן השמאלי שותף העונה, ואם יעזוב הוא עשוי לעבור בסופו של דבר לבלגיה. דילמוני הוא המועמד המוביל, כשגם גל שיש הוזכר. שכטר עשוי להישאר, לוי בונה על דגני

one

מכבי חיפה בדקה בימים האחרונים אפשרות להחתים בקבוצה מגן שמאלי בחודש ינואר, זאת על רקע האפשרות שטאלב טואטחה יעזוב. כפי שפרסמנו, המועמד המוביל להצטרף הוא חן דילמוני מקריית שמונה, שנציגו כבר שוחח עם יעקב שחר בעניין. גם שמו של גל שיש, שעזב את וולין לוצק ומיוצג על ידי דודו דהאן, עלה. אחת האפשרויות שעלתה במקרה של דילמוני היא העברת אחד החלוצים שיעזבו (הירש, גוזלן או תורג'מן) כחלק מהעסקה.

בנוגע לטואטחה, מהנתונים הסטטיסטיים עולה כי הקבוצה לא ספגה העונה שער כשטואטחה היה במגרש (מלבד המשחק בטרנר בו שיחק שתי דקות והורחק, שותף בארבעה משחקים מלאים), וזו אחת הסיבות שבמועדון רוצים שיישאר בקבוצה. עסקת העברתו לפיורנטינה עדיין תקועה. לא מן הנמנע כי השחקן יעבור בסופו של דבר לבלגיה, כשמוסקרון כבר התעניינה בשירותיו. הבעיה היא שבחיפה לא ממהרים לשחררו בהשאלה, אלא בעסקת מכירה בלבד, והקבוצה הבלגית לא תוכל לשלם עבורו. אם מעברו לאיטליה ייכשל, ייבדקו אופציות נוספות בבלגיה ובמדינות אחרות באירופה, פורטוגל או טורקיה למשל.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, מול שחקן מכבי נתניה, עומר ורד. אדריאן הרבשטיין
עסקת העברתו לפיורנטינה עדיין תקועה. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

ומי צפוי לעזוב בינואר? בחיפה לא מתכוונים לשחרר את אוראל דגני וייתכן שגם איתי שכטר יישאר בסופו של דבר. אביחי ידין יקבל אור ירוק לעזוב ומלבד הקשר האחורי יעזבו חלוץ אחד או שניים – גוזלן ותורג'מן, שיפתח הערב מול מכבי פתח תקוה (20:30, נתניה), עשויים להיות אלה שישלמו את המחיר. גם אייל משומר הוזכר כמועמד לעזוב. המגן הימני לא יהיה היום בסגל למרות שחזר להתאמן משום שהוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים. גם אביחי ידין, שחזר לאימונים, לא בסגל. שמעון אבוחצירא אמור לקבל השבוע אישור סופי לחזור לאימונים אחרי סדרת בדיקות שיעבור. בקבוצה ממתינים גם לחזרת קובי מויאל, כשההערכה היא שהוא יחזור לאימונים כבר בסוף השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully