וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזר ביטר: בולטימור ניצחה את קליבלנד עם החזרת בעיטת שדה לט"ד

1.12.2015 / 8:43

בשנייה האחרונה של המשחק, הבראונס ניסו לנצח אולם דווקא הרייבנס יצאו חוגגים אחרי סיום פרוע והחזרה של וויל היל ל-64 יארד, שקבעה 27:33 וניצחון שני ברציפות

וויל היל בולטימור רייבנס. Gregory Shamus, GettyImages
סיום לא שגרתי. וויל היל חוגג/GettyImages, Gregory Shamus

קליבלנד (9:2) - בולטימור (7:4) 33:27

על הנייר, זה היה אמור להיות משחק מיותר משהו, בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה העונה ובעיקר, עם השלכות על הדראפט הקרוב. בפועל, קיבלנו את הסיום הכי מטורף של 2015 עד כה.

במהלך ההתקפי האחרון של המשחק, אוסטין דייויס, שהחליף במהלך הרבע הרביעי בעמדת הקוורטרבק של קליבלנד את ג'וש מקאון שנפצע בעצם הבריח (ג'וני מנזל כלל לא היה בתמונה), הצליח לקדם את הקבוצה עד למרחק של שער ניצחון אפשרי מ-51 יארד, כאשר לוח התוצאות מראה 27:27. אלא שאז ניגש טראוויס קונס לניסיון הבעיטה ולא רק שהיא נחסמה על ידי ברנט אורבן, אלא שמי שהרים אותה היה הסייפטי של הרייבנס, וויל היל, שנשא את הכדור בחזרה כל הדרך לאנדזון, 64 יארד וטאצ'דאון מכריע כאשר על השעון לא נותר עוד זמן. וואו.

עוד קודם לכן התנהל משחק מסחרר, שנפתח עם החזרת פאנט של קיילין קליי ל-82 יארד בדרך ל-0:10 של בולטימור. הרייבנס עלו ברבע הבא ל-3:17, אך עד להפסקה קליבלנד צימקה למינוס ארבע ובפתיחת המחצית השנייה, פיק סיקס של 52 יארד מצד קרלוס דנסבי ממסירה של מאט שאוב קבעה מהפך. שאוב התאושש והחזיר את היתרון, אולם 1:47 לסיום, דייויס מצא ל-42 יארד וטאצ'דאון יפהפה את טראוויס בנג'מין. קליבלנד כאמור, השיגה שוב את הכדור וקיבלה צ'אנס לנצח, אך דווקא הצליחה להפסיד, בפעם השישית ברציפות העונה ובסך הכול, בפעם ה-25 מ-34 מפגשים מול הרייבנס, שבעצמם עלו לשני ניצחונות רצופים.

שאוב מסר 232 יארד, צמד וצמד. קמאר אייקן תפס ל-80. בקליבלנד, 212 וטאצ'דאון לג'וש מקאון, 77 וטאצ'דאון לדייויס. גארי בארנידג' תפס ל-91 יארד, טראוויס בנג'מין לעוד 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully