וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "השחקנים אשמים, לא המאמן". אונואקו ישוחרר סופית

1.12.2015 / 8:12

מכבי תל אביב מלקקת את הפצעים אחרי עוד הפסד. רנדל מודה: "אנחנו אלה שלא עושים דברים כמו שצריך, כולנו מנסים להבין מה קורה". הסנטר ישוחרר לאחר התייעצות עם טבק, אופייבו דווקא יישאר?

one

מכבי תל אביב ממשיכה להידרדר. אמש (שני) ספגו הצהובים הפסד נוסף, הפעם מול עירוני נהריה בתוצאה 76:70. בקבוצה קיוו לבנות מומנטום חיובי לקראת משחק היורוליג החשוב מול ססארי בחמישי, בחדר ההלבשה המאמן ז'אן טבק העיר לשחקנים על איבודים וטעויות "שגומרות את המשחק", כשבמקביל, הצוות המקצועי סבור כי הקבוצה יכולה להציג משחק אינטנסיבי והגנתי טוב יותר. בקבוצה מודעים לכך שהקבוצה נמצאת בסגל חסר, ושיחקו אמש ללא ארבעה שחקנים, אולם מדגישים כי "זה לא תירוץ להפסד".

הקפטן גיא פניני סיכם: "ידענו שאנחנו מגיעים לשחק מול קבוצה טובה, ועם סגל חסר שלנו. ידענו שיהיה משחק קשה. מהדקה הראשונה המשחק היה משחק שקול וצמוד, ובסוף דברים קטנים הפסידו לנו את המשחק, כאן חטיפה, כאן שלשה, זה סיפור המשחק. בסופו של דבר הדברים הקטנים הכריעו".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
ההידרדרות נמשכת. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

פניני הוסיף: "אולי זה עניין מנטלי, לא יודע על מה להצביע ומה הסיבה לשני המשחקים האחרונים שלנו, אבל אנחנו מנסים להשתפר ועושים את המקסימום כל יום כדי להשיג זאת, עובדים קשה ונכון. אני מקווה שהתוצאות יגיעו בהמשך. עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק היורוליג, אולי זו ההזדמנות האחרונה שלנו ואנחנו צריכים להתחיל רצף של ניצחנות. מי שלא שיחק מול נהריה יצטרף, אנחנו צריכים להשתפר כדי להצליח באיטליה. לא היו לנו היום ארבעה שחקנים, אבל זה לא סיבה להפסיד, למרות שזה משמעותי. אני בטוח שעם סגל מלא יהיה טוב יותר".

בריאן רנדל לקח אחריות: "היו לנהריה זריקות חופשיות, הם הצליחו להגיע לזריקות בקלות, לא הוצאנו לפעול מהלכים כמו שצריך. קשה לתרגם מהלכים לניצחון כשאנחנו לא מבצעים דברים כמו שצריך, בטח בדקות הסיום שכאן יש חטיפה וכאן איבוד. אנחנו נאבקים עכשיו. ככה זה עכשיו, כל מי שרואה את הירוליג ואת הליגה הישראלית מבחין בכך, קשה שלא. טבק מנסה לעשות הכל כדי להקנות לנו יכולת טובה יותר בהגנה וגם להעניק לנו ביטחון כקבוצה, אבל אנחנו לא עושים כשחקנים את מה שצריך, זה יותר קשור אלינו ופחות לצוות האימון, יש לנו מאמן חדש ושיטות ועדיין אנחנו מתקשים, אנחנו מנסים להבין מה קורה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה את מכבי תל אביב 70:76

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק. אדריאן הרבשטיין
מי אשם? טבק/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם כאן, במכבי קיבלו החלטה להיפרד מהסנטר ארינזה אונואקו, לאחר דיונים והתייעצות עם המאמן ז'אן טבק. חוזהו של השחקן מסתיים בסוף דצמבר, כך שלא תהיה בעיה לשחררו. בנוסף, גם חוזהו של אייק אופייבו מסתיים בחודש הקרוב, אולם טרם הוחלט האם לשחררו. ההחלטה שנפלה לגבי שחרורו של אונאוקו עשויה לסייע להישארותו של אופייבו.
עם זאת, יש לציין במכבי לא שוללים את שיחרורם של שני השחקנים ובמקביל, כבר עורכים בדיקות לגבי צירוף של גבוה נוסף. אחד המועמדים הוא הפורוורד-סנטר של א.א.ק אתונה, לוקאס מברוקפלידיס (31, 2.10), שנחשב לאחד השחקנים המובילים ביורוקאפ העונה. מברוקפלידיס, שהגיע לא.א.ק. מפנאתינייקוס בקיץ, רושם העונה מספרים נהדרים בעיקר במפעל האירופי, שם קבוצתו משחקת בבית שלהפועל ירושלים.

בשבעה משחקים במפעל האירופי, הסנטר היווני רושם ממוצעים של 25 נקודות ו-9.9 ריבאונדים. מברוקפלידיס שבר את שיא היורוקאפ במחזור הפתיחה שבו הוא קלע לא פחות מ-42 נקודות ב-36 דקות. במפגש נגד ירושלים הסנטר הענק הסתפק ב-13 נקודות. בנוסף לפאו וא.א.ק, מברוקפלידיס שיחק גם בברצלונה, ספרטק סנט פטרסבורג, אולימפיאקוס, ולנסיה ורומא. היום בצהריים תערוך הקבוצה אימון מסכם לאחריו ייצאו הצהובים לאיטליה לקראת המשחק החשוב ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully