וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "גיא לוי הביא הרבה שקט, אנחנו בדרך הנכונה"

האדומים אופטימיים למרות היכולת בניצחון על עכו: "היה לנו מזל, אבל אנחנו קונים עוד כמה ניצחונות כאלה". האדומים סימנו מטרות לחיזוק בינואר, אפשרות: נתניה תעביר את פירס בתמורה ללינגאנה ופיצוי כספי

one

הפועל תל אביב חזרה מעכו עם שמחה מהולה בלא מעט דאגות, אחרי הניצחון אמש (שני) 0:1. האדומים אומנם היו מאוד מרוצים מהניצחון הראשון בעידן גיא לוי ומהעובדה שהתרחקו קצת מהתחתית, אבל כולם יודעים במועדון כי היכולת הזאת לא תספיק להמשך. "נכון שזה רחוק מכדורגל גדול", אמרו בקבוצה בסיום המשחק, "אבל עם נצליח לחבר עוד ניצחון קטן ועוד ניצחון קטן, הביטחון יחזור וניראה הרבה יותר טוב".

"כולם יודעים שהקבוצה לא מאוזנת ולא נבנתה טוב", הוסיף אחד השחקנים. "אין לנו מחץ בכלל בהתקפה וגם החלוץ היחיד כמעט בסגל (דודו ביטון) לא משחק באופן רצוף וככה אי אפשר להחזיר אותו לכושר. היה לנו הרבה מזל במשחק הזה, אבל אנחנו קונים עוד כמה ניצחונות כאלה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער מול הפועל עכו. ברני ארדוב
חוגגים למרות הכל. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"בשבוע שעבר לא היה פשוט ככה להפסיד למכבי חיפה", אמר עופר ורטה לאחר המשחק. "היינו צריכים להרים את עצמנו במשך השבוע ובאנו לעכו למשחק לא פשוט. אני שמח שעשינו את זה והפנים כבר למשחק הבא. אין קשר לחוסר היציבות לצעירים בקבוצה, אסור לשכוח שכבר החליפו שלושה מאמנים והרבה דברים השתנו מאז הקיץ, נצטרך לעבוד קשה ולעשות תוצאות טובות. גיא הביא הרבה שקט לשחקנים ובכלל למשחק. גם נגד חיפה שהפסדנו אז הוא אמר: 'אל תדאגו, זה לא נורא. יבואו עוד ניצחונות ונהיה קבוצה הרבה יותר טובה'. אנחנו בדרך הנכונה איתו. נכון, יש לנו הרבה בעיות בהתקפה אבל אנחנו עובדים על זה הרבה באימונים ונצטרך בסופו של דבר למצוא את הפתרונות בהתקפה ולשים את הכדור ברשת, ולהבקיע מספר שערים ולא רק ממצבים נייחים".

לקראת חלון העברות בינואר בהפועל סימנו שלוש מטרות. המטרה הראשונה היא לעקוב אחרי החלמתו של אריאל הרוש ואם לא יהיה כשיר עד סוף החודש לנסות לצרף שוער נוסף. השנייה: תוספת של לפחות חלוץ אחד, על אף שכרגע אין מועמדים מובילים. השלישית: חיזוק מרכז השדה בעוד שחקן דומיננטי. למרות שילובו אתמול בהרכב של איסו לינגאנה, בקבוצה מעוניינים בשלב זה לשחררו בינואר. אחת האופציות שעלו לאחרונה היא טרייד בין הפועל למכבי נתניה, כשהאחרונה תעביר לאדומים את רומאריו פירס ובתמורה תקבל אליה את לינגאנה ופיצוי כספי נוסף.

בהפועל תל אביב התעסקו אתמול בפוליגרף שנערכה לאנשי המועדון. חשוב לציין כי זו לא הפעם הראשונה שעובדי הפועל עוברים בדיקה במכונת אמת העונה. הסיבה הלא רשמית היא שבהפועל מנסים למנוע את ההדלפות לתקשורת מצד אנשים במועדון. הסיבה הרשמית: "בכל ארגון גדול, במיוחד שהוא חדש, עושים פוליגרף לעובדים. זה נהוג בכל מערכת רצינית ובסטנדרטים שהצבנו לעצמו בהפועל, אין סיבה שלא נעשה זאת", כך הסביר גורם בכיר במועדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה, רומאריו פירס. אדריאן הרבשטיין
יעבור לאדום? רומאריו פירס/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully