וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אותו הצליל? דטרויט תנסה לנצח את גרין ביי בפתיחת המחזור

3.12.2015 / 10:00

אחרי ששברו רצף של 24 שנים ללא ניצחון בלמבו פילד, הליונס יקוו להשלים סוויפ עונתי מול היריבה לבית ה-NFC צפון ולהמשיך בריצה שלהם קדימה. הפאקרס, שנמצאים בכושר רע, חייבים להתאושש

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
דטרויט תמשיך לרוץ קדימה? קלווין ג'ונסון/AP, Rick Osentoski

דטרויט (7:4) - גרין ביי (4:7), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

בשלב מסוים של העונה, קשה היה להאמין שהמפגש הזה יהיה תחרותי, אבל אם מישהי מסתמנת בו כקצת פייבוריטית כרגע, זו באופן מפתיע מאוד דווקא דטרויט, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בעוד הפאקרס מצויים בעיצומה של תקופה לא פשוטה מבחינתם.

הליונס נראו נהדר במשחק שפתח את חג ההודיה והביסו את פילדלפיה, כאשר מת'יו סטאפורד וקלווין ג'ונסון מזכירים את הימים הטובים ביותר שלהם. דטרויט פתחה את העונה עם שבעה הפסדים משמונה משחקים, ביצעה שינוי מערכות ונראית הרבה יותר טוב בחודש האחרון. ניצחון ביתי, שישלים עבורה סוויפ עונתי ראשון על הפאקרס מאז 1991 (אחרי שהיא כבר שברה לפני כמה שבועות רצף של 24 שנים ללא ניצחון בלמבו פילד), יזניק לפתע את האריות לעמדת מאבק אפשרית על הפלייאוף.

הפאקרס מגיעים אחרי ששוב הפסידו בבית, הפעם לשיקגו, במשחק שנעל את חג ההודיה. הקבוצה מוויסקונסין כבר עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים וארון רוג'רס העצבני העביר ביקורת ישירה על ההכנה למשחק מול הברס. גרין ביי אומנם השיגה ניצחון גדול במינסוטה לפני שבועיים, אך אם היא לא תתעורר, הווייקינגס יברחו ב-NFC צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully