וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "עוזרים לשחקנים בזמנים קשים, לא ציפינו לקבל יריקה כזו בפרצוף"

30.11.2015 / 18:57

הבעלים של בני יהודה התייחס לפרשת בן צעירי, ולא חזר בו מההחלטה להשעות את השחקן: "גם לשונאים שלך אתה שולח מכתב התרעה לפני תביעה. אנחנו פועלים לפעמים עם הרגש, לטוב ולרע"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בני יהודה למכבי תל אביב

הבעלים של בני יהודה, משה דמאיו, התראיין היום (שני) ברדיו ללא הפסקה והתייחס לפרשת בן צעירי. דמאיו אישר כי ההחלטה להשעות את השחקן מהסגל לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, הייתה קשורה בתביעה שהוגשה על ידי אחיו יומיים קודם לכן, אבל הדגיש: "לא נידינו אף שחקן, בן מתאמן עם הקבוצה. בשבוע שעבר יוסי אבוקסיס לא רצה להשתמש בעגייב והשעה אותו, אז מה זה קשור? זכותי לקבל החלטה כזו או אחרת, וצריך לקבל את זה".

דמאיו הדגיש כי הוא לא חוזר בו מההחלטה להוציא מהסגל את בן צעירי, וציין: "אנחנו עובדים לפעמים עם הרגש, לטוב ולרע. בני יהודה זה מועדון משפחתי. אנחנו עוזרים לשחקנים בימים הכי קשים. לא ציפינו לקבל יריקה כזו מהפרצוף. מישהו יכול לחשוד בי כאחד שלא מטפח את הנוער שלו? אני עדיין חושב שגם לשונאים שלך אתה שולח מכתב התרעה לפני שאתה מגיש כזו תביעה".

שחקן בני יהודה, בן צעירי. ברני ארדוב
יקווה לשוב לסגל לקראת המחזור הבא. בן צעירי/ברני ארדוב

מוקדם יותר ניסו נציגי משפחת צעירי ומשה דמאיו להגיע לעמק השווה ולהביא לסיומה של הפרשה. בקרב שני הצדדים מעריכים כי הסיכויים שהצדדים יגיעו להבנות ב-24 השעות הקרובות גבוהים, ובכך תיסלל הדרך של בן צעירי לשוב לסגל כבר לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. "מדובר בכסף קטן והסיכויים גבוהים שהכול ייגמר ממש בקרוב", אמרו גורמים המעורים בנושא. צעירי עצמו התאמן היום כרגיל באימון השחרור, ובסביבתו אמרו היום: "בן לקח את כל הסיפור קשה, אבל הוא רוצה מאוד לחזור למסלול. אין שום סיבה שבעולם שהוא ישלם מחיר על זה שאחיו הגיש תביעה כנגד המועדון. בן רוצה לחזור ולהתעסק בכדורגל, ומבחינתו אין דבר חשוב יותר מאשר לחזור לשחק".

בכל מקרה, נראה שגם מבחינה מקצועית צעירי עשוי לחזור לסגל, בעיקר לנוכח פציעתו של איציק עזוז שסובל ממתיחה במפשעה, זכר למשחק אתמול נגד מכבי תל אביב, והוא יחמיץ בוודאות את המשחק ברביעי וככל הנראה גם את הההתמודדות מול הפועל רעננה במחזור הבא. המגן יעבור בדיקה שלאחריה יתברר לכמה זמן הוא יאלץ להיעדר. גם מאור קנדיל, שסובל מפציעה בקרסול, עלול להיעדר ועל כן צעירי הופך כעת לחיוני הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully