וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פתח תקוה: ידין לא בסגל, בן שמעון נותן צ'אנס לספסל

30.11.2015 / 20:01

המשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 20:30, 5+ לייב): קשר הירוקים מתאמן אך יישב בחוץ, גוזלן לא תורגל והוא בדרך החוצה. אצל המלאבסים, איתמר ניצן יחזור לעמוד בין הקורות

רבע הגמר, משחק ראשוןמחצית01/12/2015
מכבי חיפה
    1:0
      מכבי פתח תקוה
      one

      בווידאו: 0:1 דחוק למכבי חיפה על מכבי נתניה

        במכבי חיפה ערכו היום את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה מחר (20:30, ספורט 5 לייב, נתניה) במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו (הגומלין ייערך ב-15 בדצמבר במושבה). המאמן רוני לוי תרגל באימון המסכם הרכב משני שכולל מספר רב של שחקנים צעירים.

        לוי תרגל שלישיית קישור שכוללת את ג'אבר עטאא, יוסי בניון ונטע לביא, כשבהתקפה ישחקו ריאן, אלון תורג'מן ושחר הירש. בהגנה יפתחו יובל יוסיפוביץ', דקל קינן, עאיד חבשי וסאן מנחם. אוהד לויטה יהיה השוער.

        מי שלא ייכלל בסגל למשחק הוא הקשר אביחי ידין, שלא יהיה חלק מהרוטציה של מכבי חיפה במשחק הקרוב. ידין חזר להתאמן, אבל עדיין לא כשיר לשחק. מי שלא נכלל בהרכב, למרות שהוא כולל בעיקר שחקנים מחליפים, הוא שובל גוזלן. החלוץ צפוי לעזוב את הקבוצה אלא אם יחול שינוי מפתיע במעמדו. לוי יעלה גם עם מספר שחקני הרכב, ביניהם דקל קינן וכן יוסי בניון ואיסמעיל ריאן, כשהקפטן ישחק במרכז השדה.

        לאור פציעת אופיר קריאף, במועדון מקווים שקובי מויאל יחזור בימים הקרובים למגרשים. מויאל עדיין לא התאמן, אך ייתכן שזה יקרה לאחר המשחק מול המלאבסים, בו לא ייכלל בסגל. מארק ואליינטה צפוי גם הוא להיות מחוץ לסגל בעקבות רגישות בשריר, בעקבותיה הוחלף במשחק מול נתניה.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

        בשיתוף אאורה נדל"ן
        שחקן מכבי חיפה, עטאא ג'אבר. אדריאן הרבשטיין
        יקבל הזדמנות. ג'אבר עטאא/אדריאן הרבשטיין

        מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון נותן הזדמנות לשחקני הספסל

        אחרי חגיגות הניצחון על בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה נאלצה לרדת לקרקע ולהתכונן למשחק ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו נגד חיפה. את אימון הכושר העביר היום אורי מאיש שמילא את מקומו של שלמה ישינובסקי שהודיע על התפטרותו. בקבוצה לא מתכוונים להשאירו ויחפשו כעת מאמן כושר אחר שייכנס לנעליו.

        רן בן שמעון אמנם לא מקל ראש במשחק, אבל החליט להעניק מנוחה לשחקני ההרכב שלו לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפועל תל אביב. משכך, רוב השחקנים המחליפים יקבלו את ההזדמנות. בן שמעון אמר לשחקנים שלו: "זה משחק חשוב מבחינתנו ומי שיקבל את ההזדמנות, שייקח אותה בשתי ידיים כדי לתת לי חומר למחשבה להמשך".

        דודי טויטו אמור היה לפתוח, אבל הוא סובל מפציעה בברכו ועל כן ייעדר. גם מוחמד כליבאת שנפצע באימון בשבוע שעבר עדיין לא כשיר ובקבוצה לא מתכוונים לסכן אותו במשחק מול האקסית. מערך שלושת הבלמים יימשך גם נגד הירוקים, כאשר אל אליסון דוס סנטוס ועומר דנינו יצטרף עודד גביש. איתמר ניצן, שאיבד את מקומו בין הקורות, יקבל את ההזדמנות.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: זיו אדלר
        אצטדיון: נתניה

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully