וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן צעירי התאמן כרגיל, משפחתו מנסה להגיע להבנות עם דמאיו

30.11.2015 / 12:43

נציג המשפחה נפגש עם ראשי הקבוצה כדי לנסות ולפתור את הסכסוך הכספי, אך עדיין לא הושג סיכום. המגן התאמן כרגיל ואם הנושא הכספי ייסגר, הוא ישוב לסגל לקראת מכבי נתניה בגביע הטוטו. עזוז סובל ממתיחה

one

אם לא יהיו הפתעות מרעישות, סיפור בן צעירי עשוי להגיע לסיומו אולי אפילו עוד היום (שני). נציג המשפחה, עו"ד יוסי גייר, נפגש הוים יחד עם משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה, כדי למצוא פיתרון לסוגיות הכספיות שגרמו לאחיו של בן, לירוי צעירי, שחקנה של בית"ר ירושלים, להגיש תביעה נגד בני יהודה.

שחקן בני יהודה, בן צעירי. ברני ארדוב
מנסים לגשר. בן צעירי/ברני ארדוב

כידוע, לירוי צעירי הגיש תביעה על סך 50 אלף שקל כנגד המועדון, ויומיים לאחר מכן הודיע יוסי אבוקסיס לאחיו, בן, כי הוא לא יהיה בסגל לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. אבוקסיס תלה זאת כ"הוראה מלמעלה", במה שיצר מתיחות בינו לבין דמאיו. כעת נציגי המשפחה וראשי הקבוצה מנסים להגיע להבנות כדי לשים את הסיפור מאחור.

בן צעירי אמנם הושעה, אבל הבוקר הוא ערך אימון כרגיל ומסתמן כי ככל שהמחלוקת הכספית תיפתר, הוא ישוב לסגל כבר למשחק הקרוב ביום רביעי נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. "בן לקח את כל הסיפור קשה, אבל הוא רוצה מאוד לחזור למסלול", אמרו בסביבתו של השחקן. "אין שום סיבה שבעולם שהוא ישלם מחיר על זה שאחיו הגיש תביעה כנגד המועדון. בן רוצה לחזור ולהתעסק בכדורגל, ומבחינתו אין דבר חשוב יותר מאשר לחזור לשחק".

איציק עזוז סובל ממתיחה במפשעה ויחמיץ בוודאות את משחק גביע הטוטו הקרוב נגד מכבי נתניה, כשהוא בספק גם למשחק בשבת נגד הפועל רעננה. המגן יעבור בדיקה מחר שלאחריה יתברר לכמה זמן הוא יאלץ להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully