וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ללא מאמן כושר, ישינובסקי: "כך לא אוכל להמשיך"

אחרי שהודיע למועדון על התפטרותו, הלוזונים החליטו לחפש מאמן כושר אחר עוד לפני המשחק נגד הפועל תל אביב. ישינובסקי: "לא הגעתי לאימון כי אני חולה, ללא קשר לכך התפטרתי". עודד גביש יעזוב בינואר?

one

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה החלה להתכונן לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. אלא שהיום (שני) היא צפויה לקיים אימון שני השבוע ללא מאמן כושר. כפי שפרסמנו אתמול בוואלה ספורט, מאמן הכושר, שלמה ישינובסקי, התפטר מהקבוצה, אך בקבוצה החליטו לקבל את ההתפטרות שלו ולחפש מאמן כושר אחר.

המתיחות בין הצדדים נוצרה על רקע כלכלי. לטענת גורמים במועדון, ישינובסקי, שנחשב לאחד ממאמני הכושר המוערכים בכדורגל הישראלי, הגיש מכתב להנהלת הקבוצה לפני כחודש ימים, שבו הוא מודיע כי אם תוך חודש ימים הצדדים לא יגיעו להבנות, הוא יסיים את תפקידו במועדון. לאחר שהחודש חלף, ישינובסקי לא הגיע לאימון הקבוצה שנערך אתמול בטענה שהוא חולה ואף הציג אישור מחלה לשלושה ימים. כעת פתח תקוה נמצאת ללא מאמן כושר לקראת המשחק החשוב.

מאמן הכושר של מכבי פתח תקוה, שלומי ישינובסקי. ניב אהרונסון
לא יחזור. ישינובסקי/ניב אהרונסון

"במצב הנוכחי, לא אוכל להמשיך", אישר ישינובסקי את הידיעה. "הודעתי למועדון לפני מספר שבועות כי אני מתכוון לעזוב. לא הגעתי לאימון כי אני חולה, אבל ללא קשר לכך הודעתי למועדון שאני מתפטר". במכבי פתח תקוה היו בטוחים אתמול כי "ישינובסקי יחזור לתפקידו בקרוב", אבל בסופו של דבר החליטו להימנע משכנועים וקיבלו את התפטרותו.

בעניין אחר, הבלם עודד גביש עשוי לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר אם לא יקבל יותר הזדמנויות. כזכור, גביש לא קיבל קרדיט בשבוע שעבר למרות היעדרותו של אליסון דוס סנטוס, זאת לאחר שבן שמעון בחר לשנות את המערך. גם במשחק האחרון גביש לא שותף וישב ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully