וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו זכה במירב הקולות בבחירות להנהלת נציגות השחקנים

29.11.2015 / 20:26

קשר הפועל באר שבע הפצוע שגבר על ערן זהבי עשוי לכהן גם כיו"ר: "כבוד גדול ששחקן שלנו יעמוד בראש הנציגות". בן שהר לא התאמן, גם אופיר דוידזאדה בספק למשחק מול בני סכנין

one

קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, קיבל את מירב הקולות בבחירות שנערכו להנהלת נציגות השחקנים החדשה. בשבועיים האחרונים בחרו 38 קבוצות ליגת העל לגברים ונשים את המועמדים שלהם לתפקיד ההנהלה החדשה של הנציגות. 11 מועמדים התמודדו בסך הכול כשהמטרה היא להפוך את ההנהלה הזמנית של הנציגות לקבועה.

היום נערכה ספירת הקולות במשרדו במשרדו של ניר אלון, יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות, בסיומן נודע כי בוזגלו זכה ב-371 קולות מתוך סך 632 הקולות הכשרים שהשתתפו בבחירות. יואב זיו ממכבי תל אביב הגיע למקום השני עם 356 קולות. ערן זהבי ממכבי תל אביב קיבל 344 קולות. אבי איבגי שוער מכבי הרצליה נכנס להנהלה עם 268 קולות והכדורגלנית שירלי אוחנה מאס"א תל אביב דורגה חמישית עם 245 קולות. יתר המתמודדים: מורן לביא 203 קלות, חיים מלכה 194 קולות, שרית שנער 168 קולות, רן קדוש 157 קולות, שי שדה 147 קולות ואיתי עוזרי 140 קולות. אם לא יהיו הפתעות, ייתכן מאוד שבוזגלו, שאמנם לא פעיל בשלב זה בגלל פציעה, יהיה גם היו"ר. "ברכות למאור בוזגלו שזכה במירב הקולות בבחירות להנהלת נציגות השחקנים, שאפו על האמון שקיבלת מהם", צייצה אלונה ברקת והוסיפה. "רק שלא תארגן לי שביתה בקבוצה". מהמועדון נמסר: "כבוד גדול ששחקן שלנו יעמוד בראש נציגות השחקנים".

בן שהר לא התאמן היום בשל מחלה. הוא לא היה אמור לשחק מול בית"ר ירושלים ברביעי בכל מקרה. אופיר דוידזאדה עדיין לא התאמן בשל דלקת במפשעה. ספק גדול אם ישחק מול בית"ר ירושלים וכרגע הוא בספק גם למשחק מול סכנין. בוזגלו עצמו החל בתהליך השיקום ויחזור בעוד כחודש וחצי.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מילאן פטרז'לה שחקן ויקטוריה פלזן. מגד גוזני
הגיע למקום השני. זיו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully