וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן: "אנחנו קבוצה אחת, צריכים שתעודדו כל שחקן ושחקן"

29.11.2015 / 15:30

שוער בית"ר ירושלים פנה לאוהדים באמצעות הפייסבוק והביע תמיכה בדני פרדה: "פגיעה בשחקן אחד זו פגיעה בכל הקבוצה". ביהמ"ש העליון דחה את בקשת טביב לשימוע אצל רשם העמותות

one

בית המשפט העליון פרסם היום (ראשון) את החלטתו בנוגע לדיון שנערך ביום חמישי האחרון של אלי טביב, בו דחה את בקשתו למתן סעד זמני וקיום שימוע אצל רשם העמותות בנושא העברתו מתפקידו כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל. כתוצאה מכך תחזור ההחלטה בעניינו של בעלי בית"ר ירושלים להתאחדות עצמה, שתידרש להכריע האם להעביר את טביב מתפקידו אם לא יתפטר מהנהלת ההתאחדות בעצמו.

כזכור, כשנה לאחר ההרשעה של טביב בתקיפת קטין, רשם העמותות העביר מכתב ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין אפרים ברק, בנוגע להמשך כהונתו של טביב בוועדת המנהל של ההתאחדות לכדורגל ובו דרש את התפטרותו. טביב הגיב בבקשה לבטל את החלטת רשם העמותות בטענה שהוא לא עבר שימוע, אך כאמור היום הכריע בית המשפט העליון נגד טביב בסוגייה זו.

בהכרעת הדין של השופט שוהם נכתב בין היתר: "לא עלה בידי המבקש לשכנעני כי הימנעות ממתן הסעד הזמני תסב לו נזק בלתי הפיך, באופן המצדיק את מתן הסעד המבוקש, עוד טרם שהוכרע ערעורו. טענת המבקש, באשר לפגיעה שעלולה להיגרם לו, במידה שהבקשה למתן סעד זמני תדחה, ובסופו של יום יתקבל הערעור, הועלתה בעלמא, וללא העמדת תשתית ראייתית מספקת. אמנם המבקש משמש כחבר בוועד ההתאחדות מזה מספר שנים, אולם אין בכך כדי להטות את מאזן הנוחות לטובתו".

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? אלי טביב/יוסי ציפקיס

בנוסף לדברים של עומר אצילי לאחר המשחק אמש, היום גם שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן עומד לצדו של דני פרדה ובפוסט שהעלה בפייסבוק כתב: "אנחנו קבוצה אחת, קבוצה של 11 שחקנים על המגרש וקבוצה של 12 שחקנים יחד איתכם - הקהל. התמיכה והאהדה שלכם חשובה לנו כדי להמשיך להיתקדם והכי חשוב כדי לנצח! פגיעה בשחקן כזה או אחר היא פגיעה בכל הקבוצה. לכן אנו השחקנים מבקשים, בואו נהיה יחד. בואו נשאף לאותה מטרה של אחדות, של דרך, של ניצחונות. אומרים שמי שלא יודע להפסיד לא יודע לנצח. לעתים גם מפסידים, אבל החוכמה זה לקום ולנצח את המשחק הבא ולשם כך אנחנו צריכים אתכם הקהל שתעודדו כל שחקן ושחקן. כל השחקנים נותנים את הכל באימונים ואת הכל במשחקים בשביל להיות הכי טובים ולנצח. יאללה בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully