וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "רוצים להגיע למקום 8-9, לא חיים בסרט של פלייאוף עליון"

29.11.2015 / 14:00

לקראת המשחק הקריטי מול הפועל עכו (שני, 20:30, ספורט 1), מאמן הפועל תל אביב התייחס למצב של קבוצתו: "המטרה הראשונית היא לעשות נקודות, אך חושבים גם על העתיד". על ינואר: "נעשה מקצה שיפורים, אנחנו צריכים חלוץ"

קובי אליהו
גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"בטווח הרחוק, נעשתה עבודה מצוינת". גיא לוי/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחק התחתית הקריטי של האדומים מול הפועל עכו (שני, 20:30, ספורט 1). אחרי ההפסד המביך למכבי חיפה בבכורה של לוי, בהפועל ינסו להתאושש על חשבון הקבוצה של ירון הוכנבוים, שספגה 1:0 דרמטי בשבוע שעבר מבית"ר ירושלים. עומרי אלטמן, שהיה פצוע בשבועות האחרונים, צפוי לחזור לסגל של לוי. קלאודיו בומבה ולוקאס וינטרה עשויים לחזור להרכב.

המאמן, גיא לוי, פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו עובדים בשני מישורים. המישור הראשון זה כאן ועכשיו ואי אפשר להתעלם ממנו. אנחנו צריכים לשחק טוב כדי לקחת נקודות. אבל כדי להבין יותר איך חושבים במועדון, חשוב להבין שהקבוצה נבנתה לטווח ארוך. רוצים שבעתיד תהיה כאן קבוצת צמרת, זה המישור השני. רוצים להיות מסודרים יותר במשחק שלנו ופחות לחשוף את ההגנה שלנו ולשחק בשביל לעשות נקודות".

"בטווח הרחוק, נעשתה עבודה מצוינת ועם הזמן יראו גם תוצאות. יכול להיות שנעשה מקצה שיפור בינואר כי יש דברים שאנחנו רוצים לשפר. השחקנים עושים עבודה טובה באימונים".

"אחרי המשחק נגד מכבי חיפה לא היה קל. כל הדברים הפחות טובים שעשינו, קיבלנו בהם שערים. היינו קצת מנותקים מהמשחק, צריכים להיות קצת יותר מחוברים למשחק. לשחקנים צעירים צריך לתת קרדיט ותמיכה. אם נהיה יותר מאורגנים ועם מחשבה טקטית, אני חושב שיהיה בסדר".

"יש מחשבה לטווח הקצר, ברור לנו, אנחנו מתחת לקו האדום. ברור שהמטרה הראשונית שלנו זה לעשות נקודות. יחד עם זאת, מועדון בסדר גודל של הפועל רוצה תוצאות טובות".

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ניב אהרונסון
ישוב להרכב? אלטמן/ניב אהרונסון

על חלון ההעברות בינואר אמר לוי: "אנחנו רוצים להתחזק בעוד חלוץ, מעבר לזה? נראה. אנחנו גם מחכים לאריאל הרוש שיחלים. יש לנו זמן, הרוש בתהליך החלמה טוב. בעוד שבועיים הוא אמור לקפוץ ולזנק. יש אחוזים טובים מאוד שהוא יהיה כשיר לגמרי ואנחנו אופטימיים".

על צליל חתוכה אמר: "הוא צריך לשאוב ביטחון מכך שהוא משחק בהרכב. הוא נקלע לסיטואציה מוקדם מבחינתו. הוא שוער טוב ואישיות טובה. זה לא קל, זו הפועל תל אביב בליגת העל. הוא הגיע אחרי כמה שנים בלאומית וזה לא פשוט".

על העתיד אמר: "אני חושב רק על מקום יותר טוב ממה שאנחנו נמצאים בו היום. זה מה שאנחנו צריכים לשאוף כרגע. אנחנו רוצים להגיע למקום 8-9 ומחוץ לאיזור המסוכן. אין מה לחשוב על דברים אחרים".

"אנחנו רוצים להיות חזקים, עכו קבוצה טובה שניצחה את הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה. אני רוצה שנהיה חזקים יותר וטקטיים יותר. אני לא מדבר על פלייאוף עליון, אני לא חי בסרט הזה. כשנגיע מחוץ לאיזור המסוכן אנחנו נדבר הלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully