וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר: "היה דוחק מטורף, אוהדים נמחצו בכניסות ועזבו את התור כדי לנשום"

29.11.2015 / 8:52

בבירה נשמו לרווחה אחרי שהבלגן בכניסה ליציעי המושבה עבר בשלום: "היה רצון להכניס כל אוהד שהגיע". במקביל לתמיכה בפרדה ששוב ספג בוז מהקהל, נשמעת עליו גם ביקורת במועדון: "הוא צריך להתמודד ולשחק טוב גם במצב הזה"

one

בית"ר ירושלים אמנם הפסידה אתמול (שבת) עם 2:0 למכבי פתח תקוה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, אך הסיפור האמיתי של הערב היו האירועים סביב הכניסה לאיצטדיון, הלחץ בקופות, בכניסות לשערי המושבה ובתוך האצטדיון. קצין בכיר במשטרה אמר בסיום כי להערכתו הגיעו אתמול מעל 10,000 אוהדי בית"ר, כאשר היה צפי ללא יותר מ-5,000, ושזו הייתה גם ההערכה המוקדמת של מכבי פתח תקוה.

"שיריינו לאוהדי בית"ר את יציע האורחים, לא היה תיכנון להכניס אותם גם ליציע המקומיים, רק במקרה חירום" הסבירו בצוות האבטחה. "במכירה מוקדמת נמכרו לאוהדי בית"ר כ-2,600 כרטיסים בלבד. הסיבה לכך היא שלא מעט אוהדים מאסו בעמלות הגבוהות והחליטו לקנות אך ורק במגרש. מעבר לכך, בשלב מסוים לפני המשחק כבר לא הייתה הפרדה בקופות בין כאלה שהזמינו מראש או כאלה שבאו לקנות במקום.

בסופו של דבר נותרו לא מעט אוהדים בחוץ למרות שרכשו כרטיסים, ואלפים מהם הוכנסו לאצטדיון גם במחיר של אי הפרדה בין הקהלים. כתוצאה מכך דאגו במשטרה שיגיע צוות תיגבור ואבטחה לאיזורים הללו: "למזלנו המשחק עבר בשלום", אמרו בצוות האבטחה. "קל לבקר אותנו אבל היה רצון להכניס כל אוהד ואוהד שהגיע לכאן ולא להשאיר אנשים בחוץ".

אוהדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
בלגן גדול. אוהדי בית"ר/נועם מושקוביץ

אחד מאוהדי בית"ר סיפר על מה שעבר: "הגעתי כשעה לפני המשחק, עמדנו אלפי בקופות כדי לקבל את הכרטיסים. היה שם בלגן גדול. קיבלתי את הכרטיסים שלי ממש עם פתיחת המשחק והגעתי לשערים ביציע המזרחי. שם היה דוחק מטורף, היו כאלה שנמחצו בכניסות ועזבו את התור כדי לנשום. מאות ממתינים כאשר המאבטחים סוגרים חלק מהשערים ואת אלה שפותחים מכניסים לאט לאט, הודפים את האנשים ולא יודעים אם מותר להם להכניס או לא". אוהד נוסף הוסיף: "נכנסתי למשחק רק בדקה ה-40, היה דוחק אדיר בכניסות. חלק מהשערים נסגרו, היו כמויות אדירות של אוהדים בכניסות לשערים שנתקעו שהמשחק כבר החל והמאבטחים חששו כי אמרו להם שהתפוסה מלאה וביקשו מהם לסגור".

במכבי פתח תקוה סיפרו כי אתמול הייתה זו הכנסת שיא עבורם כאשר כש-8,700 כרטיסים אזלו כחצי שעה לפני המשחק. יחד עם זאת, בפתח תקוה לא ידעו להסביר איך נכנסו יותר מעשרת אלפים אוהדי בית"ר אם נמכרו רק 8,700 ואמרו: "לא מכרנו מעל המותר, היה שער שנפרץ ועוד כאלה שניצלו את הכאוס ונכנסו, אף אחד לא ציפה לכמות כזאת של אוהדי בית"ר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני פרדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"חייב לקחת את עצמו בידיים ". דני פרדה/ברני ארדוב

והיה גם משחק כדורגל. בבית"ר התאכזבו מההפסד אך הבינו שלא יוכלו לנצח ללא הפסקה. יחד עם זאת, במועדון היו מעודדים מהיכולת. בית"ר תשחק ביום רביעי בטדי נגד הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו, כאשר סלובודאן דרפאיץ ייתן מנוחה לחלק מהשחקנים. דוד קלטינס המורחק ודושאן מאטוביץ' המוצהב ייעדרו.

בנוגע לדני פרדה, עומר אצילי אמר בסיום: "השחקנים מבקשים מהקהל להפסיק עם שריקות הבוז לדני פרדה. כולנו קבוצה אחת ומאוחדים ומפריע לנו מה שהוא עובר. יש לנו את הקהל מספר אחת בארץ וכולם ראו את זה היום אבל המקרה של פרדה מפריע לנו ואנחנו מבקשים להפסיק עם זה, הוא חלק מאיתנו".

במקביל, בבית"ר נשמעה גם ביקורת על פרדה: "שריקות בוז או לא שריקות בוז, הוא חייב לקחת את עצמו בידיים שהוא מקבל הזדמנות, אף אחד לא יחלק לו מתנות, הוא צריך להתמודד ולשחק טוב גם במצב הזה, לפחות בעבודה על המגרש. בינואר נעשה את השיקול האם הוא מתאים לקבוצה או לא, כרגע יש רצול לשלב אותו, הוא עובד קשה באימונים ונלחם על המקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully