וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "המפתח שלנו – מצבים נייחים". חוזה יוצע גם לבוזגלו

29.11.2015 / 8:08

למרות התבוסה, בבאר שבע עדיין מצפים לשיפור: "אם לא הגול של ראדי, היינו בבעיה". שבחים לוואקמה וצדק שהודה: "צריכים להיות יותר דומיננטיים". במועדון ייפגשו עם הקשר לאחר השיקום

one

אחרי שקטעה רצף של חמישה ניצחונות רצופים בשבוע שעבר הפועל באר שבע שבה למסלול הניצחונות עם 0:3 על הפוכל כפר סבא. "זה לא הלך קל כמו שזה נראה, יכול להיות שבלי הגול של ראדי סמוך למחצית היינו בבעיה, אבל בכל משחק, בעיקר בבית, יש מהלך שבעזרתו המשחק נפתח וכך קל לנו יותר לשחק", הסביר אחד השחקנים אחרי התצוגה המרשימה במחצית השניה. שחקנים פרגנו בסיום לשיר צדק, ששער הליגה האחרון שלו היה לפני יותר משנה (אוקטובר 2014, מול מכבי פתח תקוה). בצוות המקצועי אהבו את היכולת של אנתוני וואקמה ונראה כי החזרה הצפויה של בן שהר רק תערים קשיים על בכר בבחירת הסגל שלו.

במהלך השבועות האחרונים בקבוצה עובדים לא מעט על מצבים נייחים בהגנה ובהתקפה. אתמול הובקעו שלושת השערים לאחר מצבים נייחים וגם שיר צדק לא התעלם מכך. "אחד המפתחות העיקריים שלנו זה מצבים נייחים", הודה צדק. יש לנו בועטים טובים ונוגחים טובים, חשוב מאוד לנצל את המצבים האלה. אנחנו לוחצים וזה עוזר לנו לפתוח את המשחק. אני שמח ששלושת השערים היו ממצבים נייחים. זה עוזר לנו, תמיד כיף לנצח, תמיד כיף להבקיע ולהיות מעורב".

מאור בוזגלו עדיין פצוע וישוב מפציעה בעוד כחודש וחצי, אבל במועדון מתכוונים להיפגש איתו לאחר החזרה. הסיבה: בוזגלו מסיים חוזה בעונה הבאה, ואם באר שבע לא תסכם עימו על חוזה חדש עוד העונה, ההערכה היא שיעדיף להישאר עם הכרטיס ביד בתום העונה. גורם במועדון אמר לוואלה ספורט: "ודאי שיש כוונה להאריך את החוזים של השחקנים הבכירים. נעסוק בזה רק כשבוזגלו ישוב לאימונים. כרגע הוא כולו נתון לתקופת השיקום". המשא ומתן עם אליניב ברדה יחל בימים הקרובים. אובידיו הובאן עדיין לא קיבל הצעה רשמית אך זה יקרה בקרוב.

שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
לא שוכחים אותו. בוזגלו/ברני ארדוב

"קודם כל חשוב לנצח, מגיע קרדיט לכל הקבוצה ואנחנו עושים עבודה מצוינת", אמר שיר צדק. "לדודו גורש יש משחקים טובים והוא מציל אותנו כשאנחנו צריכים אותו, אבל המטרה היא לא לספוג וכשזה קורה אנחנו עוד יותר שמחים. ביום רביעי יש לנו משחק קשה בגביע הטוטו ואנחנו חושבים גם על המשחק בליגה. יש עוד הרבה מה לשפר".

צדק הודה ש"אנחנו צריכים להיות יותר דומיננטיים ולשלוט יותר במשחק. המחויבות משתפרת ממשחק למשחק. יש עוד הרבה דברים מקצועיים שברק יעבוד עליהם. אנחנו באים בגישה של להיות טובים ולתת את הטון, לשלוט בקצב. אנחנו לא מושלמים אבל רוצים להשתפר. הדרך עוד ארוכה, אנחנו רוצים לשחק כדורגל משוחרר ובעיקר להביא נקודות. אנחנו משתדלים להיות חיוביים תוך כדי משחק, קשה לשחק נגד קבוצות שמצופפות. היום זה הגיע דרך מצבים נייחים. כל עוד מנצחים הכל בסדר".

"אני לא מתעסק בשופטים, אם יש טעויות לכאן או לכאן זה מתאזן", התייחס צדק בין היתר לטעות השיפוט שהובילה לשער השלישי של ברדה, אותו הוא בישל. בהמשך התייחס גם למצב בטבלה וסיכם: "כיף לחזור למקום הראשון, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. ברור שבשלב מסוים נסתכל על המצב בטבלה, לא נתכחש מזה. יש עוד המון משחקים, מפגשים חשובים וקריטיים. כל משחק הוא קשה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה את הפועל כפר סבא 0:3

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, שיר צדק. רוני לבנה
" הדרך עוד ארוכה, אנחנו רוצים לשחק כדורגל משוחרר ובעיקר להביא נקודות". צדק/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully