וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון דורג שביעי בקוריאה

28.11.2015 / 19:11

סגן אלוף אירופה אמנם השיג ניצחון על המצרי סונג-מין קים, אבל הפסיד בהמשך לקוריאני סונג-מין קים, שגם סיים עם מדליית הכסף. גם בבית הניחומים רשם ששון הפסד. אלון ששון ולי קוכמן הודחו בקרב הראשון שלהם

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
טעם חמוץ. אורי ששון/GettyImages

תחרות הגרנד סלאם ג'ג'ו בדרום קוריאה הגיעה הערב (שבת) ליומה השלישי והאחרון עם המשקלים הכבדים, אבל הג'ודוקא הישראלים לא הצליחו לקטוף מדליה רביעית בתחרות. מי שהצליח להגיע הכי רחוק הוא סגן אלוף אירופה, אורי ששון (מעל 100 ק"ג), שדורג בסיומה של התחרות במקום השביעי.

ששון החל את דרכו בסיבוב השני והשיג ניצחון באמצעות ווזארי על המצרי אחמד וואחיד. אלא שהמזל נגמרו לישראלי ברבע הגמר כאשר הקוריאני סונג-מין קים, מדליסט הזהב מגרנד סלאם אבו דאבי, השיג עונש אחד פחות ממנו בקרב שהיה נטול ניקוד, מה שהעביר את ששון היישר לבית הניחומים.

ששון קיווה לאסוף ניצחון שיקפיץ אותו למאבק על מדליית ארד, אבל בדרכו עמד הקובני אלכס גרסיה מנדוזה שהטיל את ששון ביוקו וחגג על חשבונו עלייה לשלב הבא. טדי ריינר, אלוף העולם, היה מי שזכה בזהב אחרי שניצח את קים, שגבר מוקדם יותר על ששון, באיפון.

בקטגוריית המשקל של עד 90 ק"ג, אלון ששון האח נעצר כבר בקרב הראשון שלו מול אלכסנדרה אידיר הצרפתי, מי שסיים עם מדליית הכסף בגרנד סלאם פריז והוכתר בשנה שעברה כמדליסט הארד באליפות אירופה. גם לי קוכמן לא הצליח להשיג ניצחון והפסיד לסלובקי מילאן רנדל שהטיל אותו באיפון אחרי שקוכמן כבר הוביל בווזארי.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully