וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מאמן הכושר שלמה ישינובסקי החליט להתפטר

29.11.2015 / 16:55

ישינובסקי לא הופיע לאימון והודיע לראשי המועדון כי ברצונו לעזוב. המלאבסים מכרו כ-8,700 כרטיסים, שהכניסו של 435 אלף שקל. אוהדי הקבוצה זעמו על כניסת אוהדי בית"ר ליציעיהם

one

בווידאו: מכבי פתח תקוה גוברת 0:2 על בית"ר ירושלים

למכבי פתח תקוה היו אתמול (שבת) שתי סיבות מרכזיות לחגוג: הקבוצה השיגה ניצחון משכנע 0:2 במושבה על בית"ר ירושלים, תוצאה שהחזירה את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה והורידה את מפלס הלחץ. בצל הניצחון הגדול על בית"ר, נראה שלא הכול ורוד במכבי פתח תקוה. היום מתברר כי מאמן הכושר של הקבוצה, שלמה ישינובסקי, הודיע לראשי המועדון על התפטרותו. ישינובסקי החליט לעזוב באופן מיידי בגלל מחלוקת כלכלית והותיר את הקבוצה ללא מאמן כושר.

לצד ההישג המקצועי, במשחק אתמול נרשמה הכנסת שיא בכל הזמנים למועדון כאשר למעלה מ-10 אלף צופים הגיעו לאצטדיון, ומכירת כ-8,700 כרטיסים הולידה הכנסה של כ-435 אלף שקל. "הלוואי ובכל שבוע אפשר היה לייצר הכנסה כזו", אמרו במועדון. "המשחק הביתי הגדול הבא יהיה נגד הפועל באר שבע, אבל דבר כמו אתמול עוד לא היה פה מבחינת הכנסה למשחק".

אלא שלצד הדברים המשמחים, התרחש מחדל אבטחתי חמור באצטדיון כאשר אוהדים רבים ללא כרטיס הוכנסו למשחק, ומשכך החליטו כוחות האבטחה לאפשר להם להיכנס בין השאר לתוך יציעי מכבי פתח תקוה מבלי שתהיה הפרדה בין קהלי שתי הקבוצות. בנס גדול הסדר נשמר עד הסיום, אבל אוהדי פתח תקוה היו המומים לנוכח הכניסה ההמונית של עשרות אוהדים ליציעיהם, ואמרו: "מה היה קורה אם חלילה היו עימותים בתוך היציע? מי היה לוקח על זה אחריות? איך קורה מצב שלא ערוכים כמו שצריך לכמות כל כך גדולה של אוהדים?".

במשטרה ידעו לספר כי כוחות האבטחה לא נערכו כראוי לכמות אוהדי בית"ר שהגיעו למשחק, דבר שיצר מצב שגם אנשים ללא כרטיס הוכנסו בסופו של דבר לאצטדיון. במכבי פתח תקוה לקחו אחריות על האירוע, והודיעו: "אנחנו רוצים להתנצל בפני קהל האוהדים שלנו על המחדל באבטחה שהביא לכך שאוהדי בית"ר הורשו להיכנס ליציע שלהם. הנושא נמצא בבדיקה ולא יעבור לסדר היום".

חבר הנהלת מכבי פתח תקוה, אבי לוזון. יוסי ציפקיס
ראה ניצחון מתוק. לוזון/יוסי ציפקיס

בפן המקצועי, הרי שבפתח תקוה השמחה הייתה גדולה מאוד כתוצאה מהניצחון ומקווים להמשיך במומנטום גם נגד מכבי חיפה באמצע השבוע בגביע הטוטו. השחקנים הקדישו את הניצחון לרן בן שמעון שחגג יום הולדת, ואמר בסיום: "יש עוד הרבה מה לשפר, אבל הכיוון הוא חיובי כי כיף לראות את הקבוצה משקיעה ורצה. גם במשחקים שהפסדנו הייתה יכולת טובה, אבל היום הוספנו משהו ווינרי". המאמן גם התייחס לשינויים הצפויים בינואר, ואמר: "בכל מועדון יש דיבורים פנימיים, אבל בכל מקרה השינויים יהיו מינוריים כי אנחנו מרוצים מאוד מבחינת התהליכים. יכול להיות שיהיה שינוי אחד או שניים".

מי שבעיקר הותיר חותם במשחק היה השוער צחי גיגי, שהוכיח שעם הביטחון שהוא מקבל מהצוות המקצועי הוא מסוגל להביא נקודות לקבוצה. "צחי עצר את בית"ר בדקות הטובות שלה, ועם ההצלות שלו הצלחנו לקבל ביטחון ולצאת קדימה", אמרו במועדון. גם עוז פרץ ועידן שמש זכו למחמאות על היכולת שהפגינו. מינדאוגאס פאנקה ועודד גביש שישבו ביציע צפויים לקבל דקות במשחקים הקרובים כחלק מניסיון של בן שמעון לייצר תחרות על מקום בהרכב ובסגל.

הבלם עומר דנינו, שהיה אחראי לבישול הנהדר בשער הראשון של מכבי פתח תקוה, אמר על המשחק: "זה ניצחון גדול מאוד על קבוצה שהגיעה ברצף ניצחונות מרשים. היה חשוב לנו להוכיח שאנחנו רוצים להיות למעלה. לפרקים היינו טובים יותר וטובים פחות, אבל ידענו לקחת את הנקודות. אנחנו לא מסתכלים כרגע על הטבלה, אלא על יותר להשתפר, להיראות יותר טוב. במשחקים האחרונים שלא ניצחנו שיחקנו טוב ולא לקחנו נקודות. עכשיו אנחנו מתחילים לשלב בין משחק טוב וצבירת נקודות. לכל קבוצה יש תקופות פחות טובות. האווירה פה כל הזמן הייתה טובה, וזה הכוח שלנו בכך שאנחנו חברים אחד של השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully