וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "יש תחושת פיספוס", סילבס:" לא החלטתי אם אני מרוצה או לא"

28.11.2015 / 20:59

מאמן הפועל חיפה, שמעמדו לא יציב, התאכזב מה-2:2 מול הפועל רעננה: "היינו חסרי אומץ במחצית הראשונה, אולי בגלל הדיבורים מסביב. כל הסיפור לא עלה בשיחותיי עם כץ". מאמן רעננה: "למדנו עוד שיעור"

one

הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 מרתק באצטדיון העירוני בנתניה באחד המשחקים הטובים של השבועות האחרונים. רעננה כבר ראתה את עצמה משיגה ניצחון ביתי ראשון מאז מרץ 2015 לאחר שערים של שניר שוקר ורנה מיחליץ', אך אז נכנס מהראן לאלה לתמונה, כבש צמד ונתן למאמנו טל בנין נקודה חשובה.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין אמר בסיום: "אני חושב שהתמודדנו מול קבוצה מאומנת, ואני אחמיא לחיים סילבס. במחצית הראשונה היינו חסרי כל אומץ, אולי בעקבות כל הדיבורים שהיו במהלך השבוע האחרון. אני חושב שרעננה יכולה לצאת מרוצה מהמשחק הזה. במחצית השנייה עשינו את כל מה שצריך לעשות ובוודאי שיש תחושת פיספוס".

"קשה לי להסביר את השינוי ביכולת בין החצי הראשון לשני. היכולת קיימת ויש שחקנים איכותיים, יש פה ושם נפילות, אבל אולי אני יכול לשייך את זה לעניין שלי שיכול להיות השפיע על השחקנים. כולי תקווה שנביא את היכולת הטובה לדרבי בשבוע הבא, אבל קודם כל יש לנו את גביע הטוטו ביום רביעי".

על הרעשים התקשורת לגבי עמדת המאמן: "עם תקשורת אין לי בעיה להתמודד ובגלל זה אמרתי שאני ישן כמו תינוק. כל זאת לא קשור לקבוצה ולמספר הנקודות שאגרנו עד עכשיו - זה דווקא מדיר שינה מעיניי. בשיחות ביני לבין יואב אני יכול להגיד שהעניין הזה בכלל לא עלה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
מרוצה או לא?/מגד גוזני

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס, אמר לאחר המשחק: "עוד לא החלטתי אם אני מרוצה או לא מהתוצאה הזו. עם איך שהתפתחה המחצית השנייה, היינו יכולים בקלות לצאת בלי התיקו הזה. מצד שני, המחצית הראשונה הייתה הצגה וזה היה יכול ללכת לגמרי לכיוון שלנו. אבל כמו שאומרת הקלישאה, זה הכדורגל. כשאתה לא לוחץ אתה נענש והערב למדנו עוד שיעור".

"במחצית השנייה הפועל חיפה עלתה למגרש עם אנרגיות והקשתה עלינו מאוד, גם אנחנו לא שיחקנו טוב. אני מפרגן להם על המחצית השנייה שלהם והם גרמו לכך שלא הגיע לנו יותר מהתיקו הזה".

"אני מלכתחילה לא מנסה לנתח אם אנחנו חושבים כמו קבוצה קטנה או גדולה, אני מסתכל ממשחק למשחק ואני חושב שעם הכנה טובה הקבוצה שלי יכולה לנצח כל משחק מול כל קבוצה בכל מגרש. לצערי, משהו במחצית השנייה ברח לנו. אני יודע איזו קבוצה יש לי בידיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully