וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "ניצחון חשוב מבחינה מוראלית", חסארמה: "לא הרמתי ידיים"

28.11.2015 / 20:45

מאמן בני סכנין היה מרוצה מה-0:2 על עירוני קרית שמונה והתייחס לקללות מהקהל: "30 אנשים שעושים עוול לקהל האמיתי". מאמן המפסידה סופר 5 משחקים ללא ניצחון: "אנחנו צריכים להתחזק"

one
עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. סוכנות ג'יני
שחקני סכנין חוגגים/סוכנות ג'יני

בני סכנין ניצחה הערב (שבת) 0:2 את עירוני קריית שמונה והשיגה ניצחון ראשון במגרש הצפוני מאז שנת 2009. המארחת שלטה במשחק וניצחה אחרי שערים של וויאם עמאשה ושלומי אזולאי עוד במחצית הראשונה. החבורה של סלאח חסארמה רשמה משחק חמישי ללא ניצחון.

מאמן בני סכנין, אלי כהן אמר בסיום המשחק: "זה נצחון חשוב אחרי תקופה לא טובה, ראינו קבוצה אגרסיבית שנלחמה תשעים דקות וזה נצחון חשוב מבחינה מוראלית. אני לא זוכר ליגה כזו צפופה, הכל זה עניין של מומנטום, אבל צריך המשכיות. יש לנו קבוצה טובה וחזקה שצריכה להיות יותר למעלה".

"לא רוצה להתייחס למשחק באופן אישי. שמתייחסים לשלושים איש זה עושה עוול לקהל האמיתי, שהביע תמיכה. יש חלק מהקהל שאני מכיר שקוראים לי קללות גזעניות ונאצות".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
תקופה לא פשוטה. חסארמה/סוכנות ג'יני

מאמן המפסידה, סלאח חסארמה אמר בסיום: "ברור שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל לא אתרץ זאת בשני שחקנים שנפצעו. בשבוע שעבר הפסדנו, אבל נראינו טוב. היום לא הגענו למשחק".

"צריך לחשוב מה לעשות. דיברנו על זה בתחילת עונה שתסריט כזה אפשרי שמשנים הרבה שחקנים. אני פחות חושב על ינואר, אבל ברור שאנחנו צריכים להתחזק בקישור ובהתקפה ובינואר נעשה חושבים. צריך לדבר עם השחקנים ולחזק אותם. לא הרמתי ידיים ברגעים קשים בעבר וגם עכשיו לא אעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully